Stian838 Skrevet 22. januar 2012 Skrevet 22. januar 2012 Prøvde meg litt på ubuntu og begynte å bli lei av å skriva inn passord overalt. Fjerna passordet, og nå kan eg så vidt gjera noko. Det kommer autentiseringsfeil viss eg skriver eit passord eller ikkje. Prøver å endre passordet ved hjelp av http://psychocats.net/ubuntu/resetpassword denne nettsida. Kommer til "Angi nytt UNIX-passord:" skriver inn passordet mitt. Gjer det same på bekreftinga, trykker enter og det kommer: passwd: Manipulasjonsfeil for autentuseringskode passwd: passorddet er uendret Kossen skal eg skifte passordet?
Stian838 Skrevet 22. januar 2012 Forfatter Skrevet 22. januar 2012 Prøver å resete med denne videoen:
Stian838 Skrevet 22. januar 2012 Forfatter Skrevet 22. januar 2012 Nei, får det ikkje til med den videoen heller. Finner ingen "about me" eller om meg bare brukerkontoer. Hjelp å få?
Stian838 Skrevet 22. januar 2012 Forfatter Skrevet 22. januar 2012 Fekk det til ved å skrive passwd i terminal, og ta blank i gjeldende passord.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå