Gå til innhold

[Løst] HJELP: er denne hard disken kompatibel med orginal xbox?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei

 

Microsoft har sperret for bytting av harddisk, da må hacke den

Se her

 

den gode gamle xboxen er den beste spille maskinen jeg noen gang har hatt gleden av og kjøpe.

har dessuten xbox 360 som jeg ikke har tenkt til og hacke/modchippe før de slutter og lage spill til den/kutter xbox live som de gjorde på den gamle xboxen.

 

Hei

 

Microsoft har sperret for bytting av harddisk, da må hacke den

Se her

 

Vi har å gjøre med en om lever i fortiden her, og som da snakker om en god gammel XBOX, ikke xbox360 ;)

 

De aller fleste 3,5" ide disker funker med xbox, så PRØV!

 

prøvde akkurat, og kom også på hvorfor den ikke sitter i en pc. den var DOA (får den ikke til og spinne). har du noen 3.5" IDE hard disker og anbefale til mitt bruk ? :D

Lenke til kommentar

Hvorfor vil du ikke modde 360`n din før de kutter live?? Da er jo litt av vitsen borte.

360 fungerer utmerket som mediasenter feks, og alle spillene er jo bedre der enn på gammel xbox.

Finn deg en billig ide disk på finn eller qxl ;)

 

ja men jeg har lyst til og spille online med venner, og modder aldri konsoller før produsentene har kuttet live og produksjon av nye spill.

Lenke til kommentar

har du noen 3.5" IDE hard disker og anbefale til mitt bruk ? :D

http://www.prisjakt.no/category.php?k=357&o=lokal_rank

 

Evt. Finn.no som det foreslås, selv er jeg alltid noe skeptisk til å kjøpe brukte harddisker.

 

Hvor mye plass trenger du?

 

trenger ikke så mye, men 80GB er minste kravet.

det er en fyr på jobben som bygger pc'er og reparerer de og alt mulig på fritiden, og han har en 320GB hard disk liggende som jeg kan få (hvis han finner den) :w00t:

 

men hvis den ikke fungerer skal jeg jakte videre :)

Lenke til kommentar

Hvorfor vil du ikke modde 360`n din før de kutter live?? Da er jo litt av vitsen borte.

360 fungerer utmerket som mediasenter feks, og alle spillene er jo bedre der enn på gammel xbox.

Finn deg en billig ide disk på finn eller qxl ;)

 

ja men jeg har lyst til og spille online med venner, og modder aldri konsoller før produsentene har kuttet live og produksjon av nye spill.

 

Online med flashet xbox 360 er ikke noe problem ;)

Lenke til kommentar

Hvorfor vil du ikke modde 360`n din før de kutter live?? Da er jo litt av vitsen borte.

360 fungerer utmerket som mediasenter feks, og alle spillene er jo bedre der enn på gammel xbox.

Finn deg en billig ide disk på finn eller qxl ;)

 

ja men jeg har lyst til og spille online med venner, og modder aldri konsoller før produsentene har kuttet live og produksjon av nye spill.

 

Online med flashet xbox 360 er ikke noe problem ;)

 

en kamerat av meg spilte online med flashet xbox, og han måtte slette alt på hdd før han kunne lage ny account. ikke gidder jeg heller :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...