Gå til innhold

BirgerCaC sin Energi drikk samling!


Anbefalte innlegg

Nå gir de aller fleste drikker energi i en eller annen form, men tviler på om f.eks melk blir regnet som energidrikk bare fordi det gir deg energi.

 

Forøvrig en spektakulær samling, 9 energidrikker fortjener virkelig sin egen tråd...

 

Sjekk ut min. 287 forskellige https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1408685&p=18837307&st=0entry18837307 Sjekk it out!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har alltid syntes at alle energidrikker har omtrent identisk smak.

 

Jepp. De er så søte at de smaker bittert, og dette forsøker man å skjule med kraftige doser guarana, som i tillegg inneholder mye koffein.

 

Den eneste virkelige gode guaranadrikken jeg har smakt fikk jeg servert i Brasil, som en helt vanlig brus, som var søt, og ikke bitter, og veldig god i smak sammenlignet med såkalte energidrikker.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Ja som noen av dere kanskje vet så har jeg begynt å samle på energidrikker og hittil så har jeg 9 energi drikker. Her kan dere følge min samling av energidrikker og også kommentere og diskutere energidrikker.

 

 

 

Det er noe som sier meg at denne tråden handler om "energidrikker"?!

 

new_yes.gif

 

Btw: Kommer plutselig tilbake med mine egne litt kontroversielle varianter av drikker med futt i ...

 

 

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Ja det er sant :)

 

Nå i det siste så har jeg vært mye i Sverige så nå har jeg fått tak i 26 forskjellige!

Mer info kommer senere men nå venter en pizza ;)

 

Har mamma lagd pizza?

Lenke til kommentar

Ja det er sant :)

 

Nå i det siste så har jeg vært mye i Sverige så nå har jeg fått tak i 26 forskjellige!

Mer info kommer senere men nå venter en pizza ;)

 

Har mamma lagd pizza?

Genialt PencilCase, genialt.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Ja det er sant :)

 

Nå i det siste så har jeg vært mye i Sverige så nå har jeg fått tak i 26 forskjellige!

Mer info kommer senere men nå venter en pizza ;)

 

Har mamma lagd pizza?

Neirolleyes.gif

 

Innrøm det da, søta - mamma er snill cool.gif

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Ja min mor er snill men hun lager forferdelig pizza og dessuten bor jeg ikke hos min morlaugh.gif

 

Kjøper hun den da?

 

Edit: Eller mener du at du kjøper svensk pizza? Ante ikke at det gikk an å spise dem, for sure ...

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Den eneste energi drikk jeg har prøvd som virkelig føltes som en, kjøpte jeg på en innvandrer importbutikk. Husker ikke hva den het og har aldri sett den siden, men den var i en helt annen klasse en hva som er vanlig her til lands. Med tanke på hvor kraftig den var så tviler jeg på at den ville vært lovlig til normalt salg i norge.

 

Hvis du har noen slike butikker nær deg burde du kikke innom kanskje?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...