marsipankake Skrevet 18. januar 2012 Skrevet 18. januar 2012 (endret) Jeg synes det var vanskelig å finne svar på nettet om dette, så jeg publiserer min løsning: 1. Last ned og installer VLC media player 2. Gå til akuelle program hos nrk.no slik at videoen av programmet begynner å spilles av 3. Velg "vis sidekilde" i nettleseren og søk (Ctrl + F) på ordene "Safari" eller "aspx" til du finner en lang link mellom to " " som ligner på denne: http://www nrk.no /nett-tv/asx.aspx?param(...)Safari 4. Kopier så denne linken fra punktet over og åpne VLC media player og velg Media > Nettverkkringkasting (Ctrl + N). Lim så inn linken og velg "Spill av" 5. Det kan ta mange sekunder før videoen starter, men når den begynner avspillingen, trykk så "Shift + R" for å starte opptak. 6. For å stoppe opptak, velg "Shift + R" igjen, eller la videoen gå ut. 7. Du vil finne opptaket i mappen "Mine videoer" i din brukermappe i Windows Endret 18. januar 2012 av marsipankake 1
KarmaZ Skrevet 15. februar 2012 Skrevet 15. februar 2012 Ellers så anbefaler jeg ANT Video, effektivt program.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå