stiaas Skrevet 18. januar 2012 Skrevet 18. januar 2012 Sosiale medier har gitt dramatisk nedgang i SMS-bruk, men det gjelder ikke hos alle. Hun sendte nesten fem tusen SMS-er
Swixcap Skrevet 19. januar 2012 Skrevet 19. januar 2012 ...eller en kjæreste. Resulterer bare i flere meldinger
VikinGz Skrevet 19. januar 2012 Skrevet 19. januar 2012 Hvordan får du tid til å sende så mange smser? Ser for meg at man må da sitte konstant i arbeidstiden, når man sover, når man kjører bil, når man trener, når man er på kino, når man ser film etc...
Gjest Slettet-3Av90J Skrevet 19. januar 2012 Skrevet 19. januar 2012 Jeg har ei i husholdningen som ligger på mellom to og fem tusen meldinger i måneden. Hun sender meldinger i ett sett og kan ha flere samtaler gående på samme tid. Når hun kommer opp fra hulen sin plinger telefonen hele tiden. Kjæreste??? Nei. For å få det må hun jo legge fra seg telefonen i mer enn to minutter og det klarer hun aldri.
johanf Skrevet 20. januar 2012 Skrevet 20. januar 2012 Resulterer bare i flere meldinger Kanskje hun hadde vært mer sammen med han, og ikke hatt behov for å sende meldinger til alle vennene sine hele tiden, tenkte jeg.
Anbefalte innlegg