Gå til innhold

Partytur sommer 2012


Anbefalte innlegg

Hei :) Skal på partytur til syden sammen med jentegjengen. Noen som har noen steder å anbefale? Har tenkt litt på Malta da jeg var der 3 uker forrige sommer, liker veldig godt klimaet der nede(ikke en dag med regn) og utelivet er ganske bra det og. Eneste som er minus er kanskje at det bare er en bargate, selv om den er ganske lang da...

Noen som har noen bedre forslag? Vet at det er drittharry å dra på en sånn tur, så er ikke interessert i noen skjenneprekener :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan dra til Ibiza eller Aya Napa, som begge blir sett på som festbyer/øyer. Har ikke vært på noen av plassene, men skal på russetur til Napa i høst, noe russene på skolen vår har gjort i mange år. Skal være bra der. Byen er visst ikke så fin, men det er en fin partyby, og stranda skal visstnok være fin!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei!

 

Tenker selv å dra på "partyferie" i sommer med en jentegjeng. Harry eller ikke - det er UTORLIG morsomt, sosialt og spennende. Med så mange på et sted, hvor alle er der for å ha det gøy å treffe nye folk kan det sjeldent slå feil. Vi har enda ikke bestemt oss for hvor vi skal dra, om det blir et nytt sted, eller ikke. Det er så vanskelig å velge!

 

Selv har jeg bare vært i Alanya og Magaluf av kjente "partysteder" i syden. Alanya var helt i slutten av sesongen 2010, men likevel kjempegøy! En relativt stor by, med utrolig masse å by på. Bodde på et hotell ca 1,5 km fra sentrum, men det er jo så billig der nede, så selv om vi kun brukte taxi ble det over hodet ikke noe særlig dyrt. Det kryr av "juggelboder" der, men du finner også merkebutikker innimellom. Maten og standarden på restaurantene var kjempegod! I Alanya er alt billig! Og det er (var i allefall da vi var der) gratis inngang på alle utestedene vi var på. Det var sykt bra liv over alt! Latino Club MÅ prøves ut! Eneste som er litt kjipt med Alanya er at reisen fra flyplassen tar ganske lang tid, tror vi brukte over 1,5 timer i buss. Men når sant skal sies - jeg drar gjerne dit igjen en gang til!

 

Magaluf var jeg i fjor sommer, og var helt perfekt for meg! Liten by, som er nærmest umulig å gå seg vill i. Med kun noen tusen innbyggere er Magaluf en by som virkelig "våkner" i sommermåndene. Festklare ungdom fra hele verden drar dit, briter og ikke minst skandinavere hører du over alt! Du finner fest og god stemning døgnet rundt, uten at det blir for masete, og humøret til folk er på topp. Maten der var også kjempegod, typisk den maten jeg liker. Enkel, billig og god. Jeg var der i august, den måneden som også er varmest - utrolig herlig! Selv på de varmeste dagene var temperaturen perfekt! Magaluf er heller ikke så langt fra flyplassen, Palma de Mallorca, og med taxi tok det bare rundt 20 minutter, og kostet 36 Euro. I Magaluf lever man virkelig en dans på roser, jeg skal helt klart tilbake hit denne sommeren :)

Endret av Lekri
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...