Gå til innhold

Ny topp telefon


kazzoo

Anbefalte innlegg

Jeg er på utkikk etter ny smarttelefon da min HTC Ledgend nå er 2 år og godt på overtid. Telefonen skal bruks i job så viktig med kalender og mail. Men brukes også privat så at den er rask og har mulighet for mange apps.

 

Jeg er åpen for det meste bortsett fra Windows telefoner da de rett og slett ikke appelerer til meg.

 

Pris er ikke så vesentlig, mer viktig med en god, rask og en telefon som er enkel å bruke.

 

Telefonen må vøre på markedet eller komme i løpet av en måned.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hatt det meste av topp-telefoner og har nå Samsung Galaxy Nexus. Hatt den i snart 2mndr og er storfornøyd.Flere apps/spill installert og en del musikk innpå, telefonen er fremdeles like rask. Jeg merker ingenting av forsinkelser. Bruker en del av Google sine tjenester som gmail,calendar,tasks osv. Alt av notater,oppgaver,huskelister og kalenderoppføringer blir syncet til Google med en gang, smertefritt. Har heller ikke hatt et eneste tilfelle av at telefonen har hengt seg. Det er kanskje ikke det aller beste kameraet jeg har vært borti, men så bruker jeg kamera svært sjeldent, kun om jeg kommer over noe spesielt.

Lenke til kommentar

iPhone 4s er en god telefon. Bruker ikke kalender selv men har hørt at folk er misfornøyd med kalenderen. Den har kanskje litt liten skjerm for noen.

SGS2 er litt gammel men klarer seg fortsatt bra.

HTC Sensation / XE / XL om du er glad i musikk og stor skjerm (XL).

Galaxy Nexus, første og eneste atm med android 4 og veldig skarp skjerm.

Galaxy Note er veldig stor men samtidig rask og god.

Endret av Hunterra
Lenke til kommentar

Note virker som et beist.

 

Det er det største minuset.

 

Rettelse: Det er det største plusset ;) Er jo det som er poenget med hee telefonen :p

 

Når man har nettbrett så er det bare tull, og veldig upraktisk.

 

Kanskje det... men han nevnte ingenting om nettbrett her ;) Så hvordor ikke bare slå to fluer i et smikk? ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...