Gå til innhold

Lærlingjobb på båt


Rgr00n

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Var litt usikker på om jeg skulle sette denne under "Andre jobber", men tenkte at lærlinger fortsatt er under utdanning, så ble det her.

 

Har en ambisjon om å komme meg ut på sjøen for å jobbe som elektriker. Dette er motivert av den faglige variasjonen en får som elektriker på båt; her er en innom det meste på læreplanen. Siden tiden for å søke er så og si kommet, så har jeg begynt å se på jobber som ligger offshore. Turnusen (22 dager på, samme av) stiller jeg meg helt nøytral til, tenker mest på opplevelse og faglig utbytte.

 

Greia her er at når man skal søke på stilling innen et teknisk fag på hurtigruten, så blir en henvist til www.omf-nord.no

Når en legger inn søknad her, så er det kun de nordlige fylkene som er "svar-alternativ". Litt problematisk med tanke på at jeg bur nesten så langt vest en kommer.

 

Hvor søker en vestlending, eller en østlending for den saks skyld, for lærlingplass på hurtigruten?

 

 

Og hvis noen har lyst å komme med erfaringer vedrørende jobb ombord i Hurtigruten, eller offshore generelt, så er det bare bra :) .

 

På forhånd takk!

Endret av Rgr00n
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Florøværing eller?