MHeien Skrevet 15. januar 2012 Skrevet 15. januar 2012 Hei, jeg har Battlefield 3 til pc. Det tok jo tid å innstallere det, men når det ble ferdig begynte jeg å spille det. Og når jeg sluttet å spille det, og skrudde av pcen og neste gang jeg skrudde den på, og skulle prøve battlefield kom det opp: Battlefield 3 har sluttet å virke. Hvorfor skjer dette? Jeg har prøvd å åpne det flere ganger, men det skjer akurat det samme. Jeg har også lest et annet innlegg der de prøver å slette noen filer fra en mappe til battleifled og da virka det litt. Men så slutta det å virke igjen. Jeg har også prøvd å av innstallere battlefield og innstalere det igjen, men det funker heller ikke. Kan noen hjelpe meg?
PcAj Skrevet 15. januar 2012 Skrevet 15. januar 2012 Hei, jeg har Battlefield 3 til pc. Det tok jo tid å innstallere det, men når det ble ferdig begynte jeg å spille det. Og når jeg sluttet å spille det, og skrudde av pcen og neste gang jeg skrudde den på, og skulle prøve battlefield kom det opp: Battlefield 3 har sluttet å virke. Hvorfor skjer dette? Jeg har prøvd å åpne det flere ganger, men det skjer akurat det samme. Jeg har også lest et annet innlegg der de prøver å slette noen filer fra en mappe til battleifled og da virka det litt. Men så slutta det å virke igjen. Jeg har også prøvd å av innstallere battlefield og innstalere det igjen, men det funker heller ikke. Kan noen hjelpe meg? Battlefield 3 er et ødelagt spill, det pleier å krasje ofte oss meg. Men har du gode nok spesifikasjoner? Høyreklikk på datamaskin og så egenskaper, hvis du ikke er sikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå