Gå til innhold

Hvilke Lian-Li kabinetter passer dekslene til?


Anbefalte innlegg

Jeg har ikke helt skjønt hvilke Lian-Li kabinetter Lian-Li CD/DVD-ROM- og diskettstasjon-dekslene passer til.

 

Passer f.eks CD/DVD-ROM Aluminium frontdeksel og diskett frontdeksel Aluminium til:

 

-PC50 USB (tvilsomt...) ?

-PC37 ?

 

Og hva med diskettstasjon og CD/DVD-ROM deksel i sort?

 

Passer de til:

 

-PC602BUSB

 

eller

 

-PC61 / PC7B

 

Og hva hvis kombinasjonen blir "feil"?

 

Ser det helt jævIi ut da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dei "passer" vell til alle Lian li kabinett, men du må kanskje modde dei litt.

 

Folk bruker dei dekslene til alle slags kabinett, men du må ikkje vere redd for at du kanskje må borre eit nytt skrue hull....

Hva mener du med å "borre eit nytt skrue hull" ?

 

Jeg tenkte på om fargen passa jeg...

 

For meg ser det ut som det sorte dekselet kun "passer til"/"matcher" en av sort-fargene. Og titanium kan umulig passe til både de hvite kabinettene og de i titanium.

 

Derfor lurer jeg på hvilke kabinetter de passer til, da jeg vurderer å kjøpe Lian-Li kabinett. Men jeg kjøper det først etter at jeg har kjøpt LCD-skjerm, slik at jeg kjøper det kabinettet med den fargen som passer best til LCD-skjermen (f.eks hvis jeg kjøper sort LCD-skjerm kjøper jeg et sort Lian-Li kabinett, kjøper jeg en metallic/sølv LCD-skjerm kjøper jeg et Lian-Li kabinett med en farge som passer).

Lenke til kommentar

Lian-Li kabinett har bare to farger: Aluminium og sort.

Kabinettene på bildene varierer i farge pågrunn av bildet og ikke fordi kabinettene er ulike.

 

Jeg har selv et Lian-Li kabinett og kjøpte deksel som jeg klistret på. Disse var ikke helt lik kabinetten, men var likevel en klar forbedring. Jeg trur de nye dekslene er mye bedre.

Lenke til kommentar
Lian-Li kabinett har bare to farger: Aluminium og sort.

Kabinettene på bildene varierer i farge pågrunn av bildet og ikke fordi kabinettene er ulike.

 

Jeg har selv et Lian-Li kabinett og kjøpte deksel som jeg klistret på. Disse var ikke helt lik kabinetten, men var likevel en klar forbedring. Jeg trur de nye dekslene er mye bedre.

Da så...

 

Får eventuelt bare spørre om det når jeg skal kjøpe eller noe for å være helt sikker.

 

Da er det sikkert ikke så nøye...

 

De fleste av de rimeligste midi-towerene koster rundt 1000+ uansett så et par hundrelapper fra eller til for å få det perfekt gjør ikke såååå mye når kabinettet først er så dyrt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...