Gå til innhold

Hjelp til valg av mobil til 2500,-


Anbefalte innlegg

Hei vurderer å kjøpe ny mobil til rundt 2500 :)

 

Har kikket litt på Sony Ericsson Neo, HTC Incredible S, Sony Xperia Arc, LG Optimus 2X..

 

Men aner ikke hvilken mobil som er best for penga..

 

Kunne dere eksperter hjulpet meg litt? Jeg vil gjerne ha en som kan (helst) kobles til TVen med HDMI kabel.. Og som har Android 2.3 :)

 

Tusen takk på forhånd! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Av de du har foreslått så ambefaler jeg deg LG Optimus 2X PGA den er den eneste med 8 GB lagringsplass, dobbel skjærne prosessor og full HD når du kobler den til tvn. :thumbup:

Kanskje den beste for penga? Det er ikke så mange jeg har klart å finne utenom de som er foreslått som har det jeg ønsker i seg :)

Lenke til kommentar

Må bli enten Xperia Arc S eller Optimus X2.

 

Føler Arc S frister men det gjør X2.

 

Det bra med Arc S: Godt kamera, HDMI Utgang, God batterilevetid ifølge amobil.no.

Det dårlige: Filmer IKKE 1080p, Har ikke front-kamera, Kommer med lite lagringsminne.

 

Det bra med X2: Dobbelkjerne 1GHZ, HDMI Utgang, Filmer i 1080p, Har også ett greit kamera (Ikke helt likebra som Arc S), Har 8GB lagringsminne, Front-Kamera.

Det dårlige: Det har blitt rapportert at mobilen skrur seg av noen ganger, Har ikke helt like god batterilevetid, Ikke norske taster (Kan være fixet by now)

 

Så jeg vet ikke! Jeg føler Arc S er fristene fordi da kan jeg ta bra bilder, Men den filmer ikke i 1080p, Og ikke har den Frontfacing kamera så jeg kan ikke ha videochat med dama mi. Men den ser ut til å ha noe bedre batterilevetid.. Jeg ønsker god batterilevetid fordi min gamle HTC Desire orker ingenting!

 

Jeg føler Optimus 2X frister fordi, Nå kan jeg filme i 1080p, Jeg kan ha videochat om jeg ønsker det, Den er rask, Den kommer med mer minne enn Arc S (etter hva jeg så fra amobil så er ikke MicroSD med "X" antall GB inkludert engang?)

 

edit:

Ta en titt på denne linken som sammenligner begge tlf. 2X winner på overall score.

http://geekaphone.com/compare/Sony-Ericsson-Xperia-arc-S-vs-LG-Optimus-2X

Endret av Plizket
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...