Gå til innhold

Valg av nettbrett - innspill


Flim

Anbefalte innlegg

Hei Forum!

 

Jeg er ny til dette med nettbrett, og vurderer nå å hive meg på. Jeg styrer unna iPad (i alle fall for nå), og ser egentlig for meg at en billig Android-variant er mer det jeg ser etter for øyeblikket. Hovedideen er å finne noe jeg ikke blakker meg på, samtidig som det gir meg en god ide om hva jeg kan og ikke kan bruke nettbrett til. Jeg har kommet frem til dette:

 

http://www.ebay.com.au/itm/NEW-10-2-ANDROID-2-2-FLYTOUCH-III-TABLET-PC-WIFI-GPS-/320731928878?pt=AU_Tablets&hash=item4aad1cd92e#ht_21884wt_948

 

Tastatur, GPS, osv osv, det ser ok ut, og billig er det også. Noen som har erfaring med denne typen produkter? Fordeler? Ulemper? Satser på å bruke det til småsurfing, musikk, bilder, notater og som GPS. Så vet dere det.

 

Innspill mottas med takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Største ulempen vil vel være dårlig prosessor og bare Android 2.3.

 

Men man får som regel det man betaler for. Hvor "billig" blir det ?

 

Du kunne jo kikke etter en Asus Trasnformer TF101 på bruktmarkedet, det kommer en ny modell rimelig snart på kanskje noen oppgraderer.

Lenke til kommentar

Takk for det folkens, da skal jeg rote rundt en stund til. Brette jeg linka til over hadde kommet på rundt 1000-1500kr inkl. frakt, så det er ikke snakk om så mange penger. Uansett: Det høres lurt ut å finne noe med nyere operativsystem.

 

Skal sjekke ut en brukt transformer også, takk for tips!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...