sirtommen Skrevet 5. januar 2012 Skrevet 5. januar 2012 Til nå har jeg registrert timene mine i et excel ark. Hver måned må jeg gå inn å lage formler og regne ut hvor mange timer overtid jeg har, hvor mange av de som er 100% og hvor mange dager avspasering og ferie jeg har igjen. Vi er 3 stykk på avdelingen som jobber med 3 forskjellige excel ark... Jeg satte opp en webserver og installerte noe som heter actiTIME, og det er egentlig supert. Men det har noen svakheter som at man må føre timer på hierarkisk fra company->project->task, og man kan kun ha 2 typer "fri". Vi ønsker å bare føre timer på prosjekter, og ønsker 3 typer fri (ferie, syk og avspasering). I tillegg så er jo rapportene viktig. Det må enkelt kunne printes ut og gis til lønnsavdelinga. Ønskelige tilleggsfunksjoner er mobil registrering (Enten via web eller native app), helst web basert applikasjon, mulighet for å skrive kommentarer på dagene (som feks "2 timer ekstra grunnet strømbrudd"), Hvilke applikasjoner bruker dere?
phlake Skrevet 5. januar 2012 Skrevet 5. januar 2012 Kan dette være aktuelt? Forøvrig bruker vi ADTRAVEL i Trondheim kommune. Vet ikke hva dette koster, men systemet er meget oversiktlig og fint og har alle muligheter man har behov for.
:Francis: Skrevet 5. januar 2012 Skrevet 5. januar 2012 Vi bruker TicTac her på jobben. Jeg synes det er ganske oversiktlig og godt. Francis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå