Gå til innhold

BK: Hva gjør vi nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Positivt: Biletet er skarpt, god eksponering, flotte fargar mellom motiv og bakgrunn (sjølv om dei er like, vert ikkje motivet gøymd i bakgrunnen), overskrifta passar godt, synest eg. Fin kontrast. Flott "bokeh": veldig behageleg, lite støy.

 

Forbetringar (etter mi meining): det er skarpt, men ikkje heilt perfekt i augo. Dette er sjølvsagt vanskeleg å kontrollera, men ideelt sett skal fokuset sitja perfekt der. Litt uheldig komposisjon med trestammen, synest eg. Eg kunne tenkt meg litt meir av den: den vart kutta mitt i overgangen, noko som ser litt amputert ut. Litt synd at bakvinga til frontfuglen overlappar den andre. Pittelitt større djupnaskarpheit for å få begge fuglane skarpare hadde ikkje skada heller (men ser at du har litt låg lukkartid allereie).

Eg er litt usikker på utnisttet. Føler liksom det er tomrom til venstre - men samstundes vil eg ha rom for fuglen å sjå inn i... hmm. Trur at dersom meir av stammen var med, og kanskje eit vertikalt format, hadde hjelpt litt.

Mine meiningar, jaffall :) Flott bilete! Skulle ynskja eg kunne ta slike!

Lenke til kommentar

Positivt: Biletet er skarpt, god eksponering, flotte fargar mellom motiv og bakgrunn (sjølv om dei er like, vert ikkje motivet gøymd i bakgrunnen), overskrifta passar godt, synest eg. Fin kontrast. Flott "bokeh": veldig behageleg, lite støy.Forbetringar (etter mi meining): det er skarpt, men ikkje heilt perfekt i augo. Dette er sjølvsagt vanskeleg å kontrollera, men ideelt sett skal fokuset sitja perfekt der. Litt uheldig komposisjon med trestammen, synest eg. Eg kunne tenkt meg litt meir av den: den vart kutta mitt i overgangen, noko som ser litt amputert ut. Litt synd at bakvinga til frontfuglen overlappar den andre. Pittelitt større djupnaskarpheit for å få begge fuglane skarpare hadde ikkje skada heller (men ser at du har litt låg lukkartid allereie). Eg er litt usikker på utnisttet. Føler liksom det er tomrom til venstre - men samstundes vil eg ha rom for fuglen å sjå inn i... hmm. Trur at dersom meir av stammen var med, og kanskje eit vertikalt format, hadde hjelpt litt.Mine meiningar, jaffall :) Flott bilete! Skulle ynskja eg kunne ta slike!

 

Takk for omfattende og konstruktiv tilbakemelding. Fint å få andres syn på sine bilder som man har lett for å tro ikke har noe mulighet til forbedringer.

 

Tips til deg: Man trenger en fuglemater, en pinne(ca 2,5m ifra kameraet) som de kan sitte på og ett lite skjul som du selv sitter bak. Kamera og en zoom opp til 300mm. Har du en mulighet for dette er det bare og ha tålmodighet så kommer muligheten til denne type bilder. Og så er de artige å sitte å se på disse små fuglene våres.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...