Gå til innhold

2012 og økonomi: Vil dystre spådommer påvirke?


Delvis

Anbefalte innlegg

Nå tenker jeg ikke på Europa, finans/gjeldskriser og det der.

Der er det vel sikkert noe uvisst hva som vil skje.

 

Men tenker på dette med 2012; endetidsprofetier hos alle religioner, Mayakalendere og alle som spår at verden slik den er nå, får en ende på slutten av året.

 

I hvilken grad kan vi anta at disse spådommene (som alle har hørt om og kjenner til) vil påvirke aksjemarkedene osv?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hva skal du med mer penger hvis verden går under i 2012?

 

Oppegående mennesker skjønner selvsagt at dette bare er tull, og det vil ikke påvirke aksjemarkedene. Da er jeg med bekymret over er hva som vil skje når Ungarn og de andre fattiglandene i EU går konkurs.

 

Som gammel EU tilhenger er jeg glad vi ikke er medlem i EU-klubben når vi ser hvilke land de har gitt medlemskap de senere årene.

Lenke til kommentar

Hva skal du med mer penger hvis verden går under i 2012?

 

Oppegående mennesker skjønner selvsagt at dette bare er tull, og det vil ikke påvirke aksjemarkedene. Da er jeg med bekymret over er hva som vil skje når Ungarn og de andre fattiglandene i EU går konkurs.

 

Som gammel EU tilhenger er jeg glad vi ikke er medlem i EU-klubben når vi ser hvilke land de har gitt medlemskap de senere årene.

 

 

Jaaaa.. når det vel ikke så mange som tror verden går under bokstavelig i den forstand. Det er som sagt mer snakk om verden "slik den er nå".

 

Og en skal ikke kimse helt av dette, det kan meget vel skje noe. Men da i form av vesentlige endringer, og det ligger egentlig litt i korta. Det er opprør, oppvåkninger, og omveltninger som godt kan komme til å ta av i løpet av året. Systemkrise er muligens et begrep en kan merke seg.

Jeg ser for meg at mange kan komme til å selge aksjer utpå året, bare for å være på den sikre siden.

Lenke til kommentar

Systemkrise har vi så absolutt, men det er ikke på grunn av at en eller annen kalender kom ut av tellingen ...

 

Ikke "på grunn av" :roll:, men kanskje som en indikasjon på samsvar.

 

Er det ikke rart at så mange forsjellige (Edgar Cayse, Nostradamus, Mayane, Hopiene og sikkert flere) alle mener å ha forutsett at noe dramatisk skjer med jorden rundt den tiden?

Men vi får nå se..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...