Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Casio Exilim, og velg modell etter lommeboken. Passer perfekt i lomma, buler ikke ut så du ser ut som en bygdetulling med gigantisk lommebok. Koster litt, men er verdt det. Og det vekker fortsatt oppmerksomhet.

Selv har jeg ex-m2, den har gitt meg utallige bra bilder og null problemer siden desember

 

www.exilim.com

Lenke til kommentar

vil anbefale et canon kamera i ixus serien.

jeg har selv et canon ixus 3.0 kamera. koster endel lapper, men gud det er verdt det.

har hatt det i snart et år nå, og fungerer perferkt som er "allround" kamera, enten det er til fester, turer, o.l.

Det er ikke særlig stort, veier ikke mye, og man får perfekte bilder :)

Lenke til kommentar

Tror ikke folket som svarer her skjønner helt hva man mener nå man sier "partykamera". Vi alle skjønner at man får et bra kamera hvis man betaler "noen lapper" for det...

 

Et partykamera er et billig kamera, som tar bilder, ikke mer enn det. Og man må så klart kunne ha det i lomma uten å miste buksa.. :lol:

Lenke til kommentar

Et partykamera er et billig kamera, som tar bilder, ikke mer enn det. Og man må så klart kunne ha det i lomma uten å miste buksa.. :lol:

 

Hvis det er kravet, så hvorfor ikke bare ta det billigste og minste kamaraet man finner? Trenger vel ikke stille det spørsmålet i et forum for fotointeresserte da, eller ?

 

Apropos... Du bør bytte harddisken din, Kenti. Hjelper ikke med rå maskin når du har en harddisk som ikke yter med enn 50%.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...