Håkon Øvermo Skrevet 3. januar 2012 Skrevet 3. januar 2012 La du ut dette for å erte? He he Skulle gjerne knipset noen slike Morten. Sylskarp og flott plasert i sitt rette miljø. Takk for hyggelig selskap i dag, og mye nyttig læring. Turen hjem var helt jævlig, men jeg kom meg hjem da. Vi snakkes!
Espen Ørud Skrevet 3. januar 2012 Skrevet 3. januar 2012 Flott og skarpt! Litt utrygg på det firkantede formatet, men bortsett fra at jeg er utrygg på det er det et meget flott bilde...
Morten Ellingsen Skrevet 3. januar 2012 Forfatter Skrevet 3. januar 2012 La du ut dette for å erte? He he Skulle gjerne knipset noen slike Morten. Sylskarp og flott plasert i sitt rette miljø. Takk for hyggelig selskap i dag, og mye nyttig læring. Turen hjem var helt jævlig, men jeg kom meg hjem da. Vi snakkes! Nei overhode ikke Håkon, det var bare noe jeg fant i arkivet. Godt du kom deg trygt hjem i griseværet. Takk for en hyggelig dag. Talast
fotogigen Skrevet 3. januar 2012 Skrevet 3. januar 2012 Et sikkert kort fra arkivet, dette var flott! Aldeles nydelige fugler dette.
smort1 Skrevet 3. januar 2012 Skrevet 3. januar 2012 Meget god 5'er for denne godklumpen! Lyset er med på å heve totalinntrykket! Veldig bra dette.
trondwestby Skrevet 3. januar 2012 Skrevet 3. januar 2012 Flott av sidensvansen i nydelig miljø. Dette er vel fra i fjor?
Øystein Brembo Skrevet 3. januar 2012 Skrevet 3. januar 2012 Så herlige farger og skarphet på topp. Me like :)
Torhild Jansen Skrevet 4. januar 2012 Skrevet 4. januar 2012 Excellent !! Finner ingen ting å kritisere her nei.
Krismeko Skrevet 4. januar 2012 Skrevet 4. januar 2012 Herlig bilde av en trillrund sidensvans i flott miljø En nytelse å se på.
Magnar Bruvik Skrevet 4. januar 2012 Skrevet 4. januar 2012 Heng meg på komentarane frå resten av gjengen - Veldig bra dette! Karakter: 5
Magnar Bruvik Skrevet 4. januar 2012 Skrevet 4. januar 2012 Heng meg på resten av gjengen - veldig bra dette! karakter: 5
Nils Christian Skjauff Skrevet 4. januar 2012 Skrevet 4. januar 2012 Særdeles vakkert foto av den nydelige Sidensvansen ! Lyset og omgivelsene høyner det gode inntrykket !
Anbefalte innlegg