Gå til innhold

Advarsel, god gammeldags Nigeria-svindel mot selgere på finn.no ^_^


Anbefalte innlegg

Hei, la ut min gamle bærbare til salg på finn.no. En kjøper pekte seg ut som særlig mistenksom. Jeg fikk først en sms:

Hei jeg ønsker å kjøpe elementet (acer) på finn for min forlovede i utlandet og jeg betaler du 2,000kr gjennom PayPal svare meg nå tor.thomas @live.com

Jeg svarte han at jeg alt har en kjøper, men at jeg gir tilbakemelding hvis kjøper trekker seg. Fikk da denne, som tydelig er automatisk generert!

jeg vil betale deg 2400kr pluss forsendelse

 

Hei takk for mail' date=' faktisk er jeg ut av Oslo på grunn av jobben min og jeg ønsker å kjøpe det for min kone i utlandet som newyear gave hun jobber i nigerianske ambassaden og jeg vil ha det innpakket som gave og sendes gjennom registrere e-post som kommer til henne før chrismas som vil komme i neste 7 dager så hvor mye skal jeg legge til så totalbeløpet for forsendelse her er hennes adresse vennligst svar på engelsk hvis du kan

 

ADESHINA ADEYEYE BLOCK 5 POLICE BARRACH ORITA CHALLENGE CITY:IBADAN STATE: OYO COUNTRY :NIGERIA ZIPCODE:23402

 

GET BACK TO ME AS SOON AS POSSIBLE i want it wrapped as gift[/quote']

Haha, jula er jo over til og med! Lager denne posten for de som vil ha en latter, og for at [email protected] skal logges under "svindel" på Google for mindre opplyste selgere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...