Gå til innhold

Minecraft


Anbefalte innlegg

Jeg hadde noen spørsmål og har søkt etter en Minecraft tråd men finner bare en gammel tråd ifra innlegg.no?!?

 

Uansett, lurte litt på hvorfor Minecraft er med i flere årets spill 2011 kåringer? Minecraft har da så vidt jeg vet vært ute lenge/flere år gammelt?

 

Og er Minecraft f2p og kan lastes ned på Steam?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde noen spørsmål og har søkt etter en Minecraft tråd men finner bare en gammel tråd ifra innlegg.no?!?

 

Uansett, lurte litt på hvorfor Minecraft er med i flere årets spill 2011 kåringer? Minecraft har da så vidt jeg vet vært ute lenge/flere år gammelt?

 

Og er Minecraft f2p og kan lastes ned på Steam?

 

Det finnes en minecraft tråd her så du må nok lete litt bedre. Grunnen til at Minecraft er nominert er at det var først nå i November spillet ble sluppet ut av Beta. De siste 2 årene har spillet vært i Alfa og Beta.

Lenke til kommentar

Jeg hadde noen spørsmål og har søkt etter en Minecraft tråd men finner bare en gammel tråd ifra innlegg.no?!?

 

Uansett, lurte litt på hvorfor Minecraft er med i flere årets spill 2011 kåringer? Minecraft har da så vidt jeg vet vært ute lenge/flere år gammelt?

 

Og er Minecraft f2p og kan lastes ned på Steam?

 

Det finnes en minecraft tråd her så du må nok lete litt bedre. Grunnen til at Minecraft er nominert er at det var først nå i November spillet ble sluppet ut av Beta. De siste 2 årene har spillet vært i Alfa og Beta.

 

Skjønner. Gidder du eller noen å linke "riktig" tråd, finnern fortsatt ikke med søkefunksjonnen her :p

 

Og etter å ha sjekket litt så ser det vel dessverre ikke ut som at det er f2p, selv om grafikken burde tilsi at det var det ;)

Lenke til kommentar

Bare pga grafikken ikke er på crysis nivået betyr ikke at spillet burde være f2p.

Spillet kan uansett ikke koste så mange kr, og er uansett verd pengene.

Og hvis spillet var f2p på steam så skulle vel ha kommet opp når du søkte etter spillet?

 

Neida, grafikk er ikke alt men dette er jo ganske spess da for å si det pent. Men ser at man uansett kan prøve gratis versjonen først på hjemmesiden så all good :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

jja, selve spillet er ganske gammelt. rett etter notch (lageren av minecraft) lanserte det var det ingen som spillte det. Det ble mer og mer poppulert gjennom årene ettersom han oppdaterte spillet. og i 2011 har Minecraft til og med startet og ta rekorder i salg og alt mulig rart.

 

så grunnen tror jeg nok kan vøre at minecraft begynnte å nå spill toppene i 2011.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

jja, selve spillet er ganske gammelt. rett etter notch (lageren av minecraft) lanserte det var det ingen som spillte det. Det ble mer og mer poppulert gjennom årene ettersom han oppdaterte spillet. og i 2011 har Minecraft til og med startet og ta rekorder i salg og alt mulig rart.

 

så grunnen tror jeg nok kan vøre at minecraft begynnte å nå spill toppene i 2011.

 

Njaaaa, gammelt og gammelt. Første versjon av Minecraft (classic) ble lansert i 2009 :)

Lenke til kommentar

Skjønner. Gidder du eller noen å linke "riktig" tråd, finnern fortsatt ikke med søkefunksjonnen her tongue.gif

 

Og etter å ha sjekket litt så ser det vel dessverre ikke ut som at det er f2p, selv om grafikken burde tilsi at det var det wink.gif

 

Det er ikke grafikk som gjør et spill f2p. For at det skal være f2p så må de som har laget det tjene pengene sine på en annen måte. Vanligvis ved å selge ting ingame. Dette gjør heldigvis ikke minecraft, og det er derfor heller ikke f2p.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...