Gå til innhold

Windows phone 6,5 starter ikke!


Nala

Anbefalte innlegg

Heisann! Har en Windows phone 6,5 (htc) Når jeg skal starte den opp kommer den ikke lenger enn til det første bildet som kommer opp der det står: Htc og masse bokstaver og tall nede i venstre hjørne, detter er helt normalt. Men som sagt, den vil ikke starte opp, så den kommer ikke lenger... Noen som kan hjelpe meg? :/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann! Har en Windows phone 6,5 (htc) Når jeg skal starte den opp kommer den ikke lenger enn til det første bildet som kommer opp der det står: Htc og masse bokstaver og tall nede i venstre hjørne, detter er helt normalt. Men som sagt, den vil ikke starte opp, så den kommer ikke lenger... Noen som kan hjelpe meg? :/

 

Kjøp WP7.5 !

Endret av Izcila
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde dette selv en gang, da var det maskinvarefeil, elektronikken i telefonen måtte byttes. Du kan forsøke å laste ned FW for telefonen fra supportsidene til htc, og se om du klarer å installere OSet på nytt, i tilfelle det ikke er HW-feil på din. Dersom du har en gammel telefon, må du ha Windows XP og ActiveSync installert for å kunne flashe telefonen.

Lenke til kommentar

Takk for svar! Hørtes vanskelig ut! Det er en Diamond 2 det er snakk om, men glemte også og nevne at det samme skjedde med min broren min sin HD2, sendte den inn på rep pga hadde forsatt 2 års garanti. Rare greier! Er ikke krise, bruker Androiden til vanig så!:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...