Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har nå fått stafettpinnen og det ærefulle oppdraget av Steen Jensen å gjennomføre neste temadag. :fun: Var litt usikker på om jeg skulle følge "14 dagers reglen" siden den faller på 1 Januar. Men det kan jo være en god måte å starte året på med noen fine bilder. :eek: Så vidt jeg husker fra tidligere diskusjoner så er det ok å følge 14 dagers opplegget. :innocent:

Man lurer jo alltid på hva tema skal være, :wallbash: og nå som mørketiden er i ferd med å snu og det går mot lysere tider så blir neste temadag;

LYSET. :thumbup:

Det skulle ikke være alt for vanskelig, :no: så jeg håper på stor deltagelse, :nei: og at alle vil være med å evaluere bildene til hverandre. :tease:

Hilsen Håkon

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har nå fått stafettpinnen og det ærefulle oppdraget av Steen Jensen å gjennomføre neste temadag. :fun: Var litt usikker på om jeg skulle følge "14 dagers reglen" siden den faller på 1 Januar. Men det kan jo være en god måte å starte året på med noen fine bilder. :eek: Så vidt jeg husker fra tidligere diskusjoner så er det ok å følge 14 dagers opplegget. :innocent:

Man lurer jo alltid på hva tema skal være, :wallbash: og nå som mørketiden er i ferd med å snu og det går mot lysere tider så blir neste temadag;

LYSET. :thumbup:

Det skulle ikke være alt for vanskelig, :no: så jeg håper på stor deltagelse, :nei: og at alle vil være med å evaluere bildene til hverandre. :tease:

Hilsen Håkon

Det blir en alledeles "lysende" god start på et forhåpentligvis godt nytt år på de fleste måter!!! Skal se om jeg kommer opp med en "lys idè" til den første dagen i det nye året! :idea:laugh.gif:xmas::fun::thumbs::hmm::rofl:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har nå fått stafettpinnen og det ærefulle oppdraget av Steen Jensen å gjennomføre neste temadag. :fun: Var litt usikker på om jeg skulle følge "14 dagers reglen" siden den faller på 1 Januar. Men det kan jo være en god måte å starte året på med noen fine bilder. :eek: Så vidt jeg husker fra tidligere diskusjoner så er det ok å følge 14 dagers opplegget. :innocent:

Man lurer jo alltid på hva tema skal være, :wallbash: og nå som mørketiden er i ferd med å snu og det går mot lysere tider så blir neste temadag;

LYSET. :thumbup:

Det skulle ikke være alt for vanskelig, :no: så jeg håper på stor deltagelse, :nei: og at alle vil være med å evaluere bildene til hverandre. :tease:

Hilsen Håkon

 

 

Passer god med å vise fyrverkerier-blinkskudd frå nyttårsnatta----cool.gif----wub.gif

Endret av karost
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har nå fått stafettpinnen og det ærefulle oppdraget av Steen Jensen å gjennomføre neste temadag. :fun: Var litt usikker på om jeg skulle følge "14 dagers reglen" siden den faller på 1 Januar. Men det kan jo være en god måte å starte året på med noen fine bilder. :eek: Så vidt jeg husker fra tidligere diskusjoner så er det ok å følge 14 dagers opplegget. :innocent:

Man lurer jo alltid på hva tema skal være, :wallbash: og nå som mørketiden er i ferd med å snu og det går mot lysere tider så blir neste temadag;

LYSET. :thumbup:

Det skulle ikke være alt for vanskelig, :no: så jeg håper på stor deltagelse, :nei: og at alle vil være med å evaluere bildene til hverandre. :tease:

Hilsen Håkon

 

 

Passer god med å vise fyrverkerier-blinkskudd frå nyttårsnatta----cool.gif----wub.gif

 

Alt lyts passer. :fun:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Passer godt med et fyrverkeri av

:dontgetit::closedeyes::xmas::wee::w00t::dribble::sick::sleep::ermm::fun::wallbash:;):D:):(:no::nei::roll::w00t::cool::love::tease: :!: :ph34r::thumbup::dribble::whistle::new_woot::thumbdown:

NEI! SMILEYS I EN OVERDREVEN BRUK ER EN STOR UTING!

 

 

 

 

 

Hvis det skrives bedre og mer informativt og brukene av smilefjes reduseres, så kan kanskje temadagene bli noe mer offisielle?

 

Forklare nye som ikke har vært med på disse temadagene om hva det er. Hvordan de foregår og hva meningen med de er.

 

Nå virker dette som noe som kun er for de som har vært med før og vet hva dette er.

 

 

Et slit og lese og blad i tråder som er klint inn med smilefjes, unødvendig quoting og dårlig informasjon.

 

 

Hva med å ta en titt inn her for å se hvordan lignende ting blir presentert av de som har vært her på forumet i mange år. Oversiktlig, og informativt. : https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1397723&st=0 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1399326&st=0 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1400200

Endret av k-h-s
  • Liker 1
Lenke til kommentar

På gamle digit så kunne man skrive temadagen inn i kalenderen. :thumbup: Den er ikke her lenger, ser temadagen har blitt annonsert på førstesiden.

Fanger ledelsen dette opp eller må man sende inn beskjed?

Er det noen som har noen gode svar på det. :blush:

Hej Håkon - du skal sende en e-post til Terje/administrator - så lægger han det ud på forsiden - Hilsen Steen

Lenke til kommentar

Forklare nye som ikke har vært med på disse temadagene om hva det er. Hvordan de foregår og hva meningen med de er.

Nå virker dette som noe som kun er for de som har vært med før og vet hva dette er.

 

Temadag er en overlevning fra gamle digit.

 

Funker slik: :hmm:

Søndager med 14 dagers mellomrom er en Temadag for posting av bilder hvor et medlem på nye digit velger et helt frittstående tema som presenteres kortest mulig tid etter at forrige temadag er passert. Poenget er da å bidra med bilder som "gjenspeiler" temaet denne dagen.

 

Det er den som valgte tema på forrige temadag som utfordrer et annet medlem til å være "temadagansvarlig". Funker på den måten at en får en PM med utfordring.

Den som får utfordringen aksepterer eller avstår.

Når en har akseptert, har denne som oppgave å offentliggjøre i forumet at han/hun har akseptert utfordringen, og etterhvert kunngjøre et tema for neste temadag (tidfestes med dato).

 

Admin har som oppgave å kunngjøre dette på forsiden under "kommende aktiviteter"! Dersom admin ikke "fanger" opp og kommer med slik kunngjøring, så bør ansvarlig for temadagen sende e-post til f.eks. Terje eller andre i admin....

 

Temadagen (posting av bidrag) foregår fra kl.00.00 til kl.2400 denne søndagen! Ved posting av bidrag skal en velge at dette inngår i temadagaktiviteten (kommer opp som valg).. Det er fritt fram for å bruke bilder fra sitt arkiv eller ta helt nye bilder, altså ingen regler om at bildet skal være tatt på selve temadagen!

 

Som regel takker/kommenterer den ansvarlige for temadagen på alle bidragene!

 

Når Temadagen er ferdig utfordrer den ansvarlige for siste temadag et nytt medlem/sørger for en ny ansvarlig til neste temadag.

 

Velkommen som bidragsyter! :yes:

Endret av smort1
  • Liker 1
Lenke til kommentar

På gamle digit så kunne man skrive temadagen inn i kalenderen. :thumbup: Den er ikke her lenger, ser temadagen har blitt annonsert på førstesiden.

Fanger ledelsen dette opp eller må man sende inn beskjed?

Er det noen som har noen gode svar på det. :blush:

Hej Håkon - du skal sende en e-post til Terje/administrator - så lægger han det ud på forsiden - Hilsen Steen

 

Takk skal du ha Steen. :thumbup:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...