OlaTK Skrevet 18. august 2003 Skrevet 18. august 2003 Alle Neida. Ikke alle er like gode , men alle er bra. Liker best: until it sleeps For Whom The Bell Tolls No Leaf Clover Master Of Puppets Fade To Black Enter Sandman Huff tror jeg stopper der blir så langt å skrive.
steininho Skrevet 18. august 2003 Skrevet 18. august 2003 Until it Sleeps er virkelig bra, alltime personlig favorittsang. Low Man's Lyrics, Poor Twisted Me og The Memory Remains er også fantastisk bra sanger. Metallica har så mange bra sanger, det er nesten kriminelt vanskelig å liste opp de aller beste. Hører forøvrig mye på Ronnie for tiden.
Thanatos Skrevet 18. august 2003 Skrevet 18. august 2003 Eh, mange bra å velge mellom! her er noen uten rangering! until it sleeps creeping death No leaf clover Master of puppets (den frelste meg) nothing else matters fade to black Sad but true Enter sandman astronomy the call of ktulu
ZprMario Skrevet 18. august 2003 Skrevet 18. august 2003 Noen andre her som spiller mye Metallica (på gitar/bass/trommer)? Er vel den gruppa jeg spiller mest av på trommer for tiden, har også lært meg bass-gangen på endel sanger (Devil's Dance, King Nothing og noen flere). Moro å spille...
Arve Systad Skrevet 19. august 2003 Skrevet 19. august 2003 Whiskey in the Jar er den eneste jeg liker iaffal. Du er n00b.. 4.From Whom The Bell Tolls (ekstrem tromming) Ganske simpel tromming faktisk, kanskje tøff, men ikkje ekstrem. Over til meg sjøl og mine meininger: 1. Master of Puppets 2. For whom the bell tolls 3. Ride the lightning 4. Unforgiven 5. Through the never
ZprMario Skrevet 19. august 2003 Skrevet 19. august 2003 Ganske simpel tromming faktisk, kanskje tøff, men ikkje ekstrem. Enig, er absolutt ikke vanskelig tromming. Om man kan spille da. Dyers Eve derimot...
Arve Systad Skrevet 19. august 2003 Skrevet 19. august 2003 Ganske simpel tromming faktisk, kanskje tøff, men ikkje ekstrem. Enig, er absolutt ikke vanskelig tromming. Om man kan spille da. Dyers Eve derimot... Var vel det eg sa vel Uansett, ALT metallica har laga er så vanvittig konge! (minus Garage inc., men er jo ikkje metallica som har laga då) Syns dei skulle ha spillt dyers eve litt fortere..
ZprMario Skrevet 19. august 2003 Skrevet 19. august 2003 Har hørt at de aldri har spilt Dyers Eve live, Lars sampla visst basstromma på plata (dvs. juksa, spilte kanskje dobbelt så sakte og speeda opp på mixinga...). Vet ikke om dette stemmer, men virker ganske sannsynlig, det går ekstremt fort på basstromma mesteparten av sangen. Aldri hørt han spille så raskt før, hverken live eller på andre låter...
Aquilo Skrevet 20. august 2003 Skrevet 20. august 2003 Alle sangene, bortsett fra noen nye fra St.Anger
OlaTK Skrevet 20. august 2003 Skrevet 20. august 2003 Until it Sleeps er virkelig bra, alltime personlig favorittsang.Low Man's Lyrics, Poor Twisted Me og The Memory Remains er også fantastisk bra sanger. Metallica har så mange bra sanger, det er nesten kriminelt vanskelig å liste opp de aller beste. Hører forøvrig mye på Ronnie for tiden. ahh endelig en som synes until it sleeps er konge. Folk lurer alltid på hvorfor jeg synes den er så bra , men den har jo alt. Så er den veldig bra musik messig også , ikke bare hammring på trommer å gitar , men må vell si det nok en gang alt av metallica er bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå