Gå til innhold

Jul ferie!


hidar

Anbefalte innlegg

Jula nærmer seg, og nesten alle gleder seg til. Det er veldig koselig å være med familien sin og ha det bra sammen med dem.

 

Kanskje dere skal til et annet land, eller kanskje bare skal være i Norge sammen med familien og venner og ha det bra.

Men det er ikke bestandig koselig for alle.

 

Har dere tenkt noen gang om de andre som har ingenting å kose seg med. Jeg mener dem som har ikke familie og har heller ikke så mange venner. :cry:

 

Egentlig følger meg veldig ensom, jeg vet ikke hav kan jeg gjøre i jula. Jeg kan ikke reise for det koster så mye og jeg har ikke råd til.

 

Jeg ber DERE for å gi tips om hva kan jeg gjøre for å bli en koselig jul for meg også :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du ingen familie du kan være sammen med? Glem venner. Venner kommer å venner går. Familien er der (som oftest) alltid for deg, og er som regel de menneskene man er mest glad i. Om ikke dette gjør deg glad, kan du kanskje hjelpe andre som til og med har det enda verre en deg selv? Finne frem gamle klær du ikke bruker å gi til Frelsesarmeen feks. :)

Lenke til kommentar

Har du ingen familie du kan være sammen med? Glem venner. Venner kommer å venner går. Familien er der (som oftest) alltid for deg, og er som regel de menneskene man er mest glad i. Om ikke dette gjør deg glad, kan du kanskje hjelpe andre som til og med har det enda verre en deg selv? Finne frem gamle klær du ikke bruker å gi til Frelsesarmeen feks. :)

 

 

Dessverre nei, jeg har ingen familie :(

Jeg er enig med deg at vi må tenke på de andre som er verre enn oss, men veit du hva?

Jeg vet ikke hva skal jeg gjøre i jula. Jeg bor i et lite sted, og det finnes ikke mye å gjøre her.

Jeg bare lurer på hva kan jeg gjør at jeg følger meg ikke ensom?

Jeg er nesten hele tida på nett ,selv om jeg vet det er ikke bra, men hva kan jeg gjøre? :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg har ingen aning om hvor gammel du er eller hvor du bor, men hva med å komme seg ut litt å treffe nye mennesker? Finne seg noen trofaste venner, kanskje til og med en jente som du finner interessant?

 

Du påstår altså at du ikke har noen å være sammen med hele julen? Du må jo kjenne noen som du synes er hyggelige og som du har lyst til å bli bedre kjent med? Invitert dem på en kafe eller noe julebakst eller noe. Julebakst er alltid hyggelig og det får tiden til å gå. Finn deg en bok å lese og vent til jula er over.

 

Jeg føler ikke at jeg har noe særlig fakta og komme med, men hvis jeg hadde vært deg ville jeg ignorert juletiden. Vent til den er over og prøv å start på ny :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du kan jo sjekke ut restplass.no, finn.no, momondo e.l. sider om du har lyst til å reise et sted? Du kan jo være heldig å finne kjempebillige billetter. Du trenger jo ikke reise langt heller, kanskje Stockholm, London, København, Berlin? Også kan du bo på hostel. Det er jo veldig sosialt :) Også er det som oftest billig ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...