Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Anbefaling av lett mc


bigbang123

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Spørs hvor mye du skall legge i det, og hvor mye du vill skru, har hatt husqvarna 125 trimmet, og aprilia rs trimmet, det er kjekt helt til noe ryker.

Gikk over til den nye modelen av honda cbr, ikke det gamle deseigne og er meget fornøyd, går godt orginalt, holder samme fart selv med 2 på, toppfart på 145, helt utrolig balansert og behaglig sykkel! Og ikke minst, kan kjøre 350 km på under en tank, husqvarnaen gikk det rundt0,8 på mila, cbr fra 0,25-0,30!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

Her er det mye å velge og vrake i, men jeg hadde holdt meg unna totaktere generelt om du ikke liker å skru, og spesielt aprilia, ktm og derbi.

 

Fordelen med toktaktere er at de har mye mer futt i seg og med en trimma aprilia kan man fort komme opp i 160 kmt/t +.

 

Firetaktere er driftsikre, men til gjengjeld har de en slappere motor og mindre trimmingspotensial enn en totakter. Honda cbr og varadero har en toppfart på ca 120 km/t.

 

Du har også fine racingsykler med firetaktsmotor som Yamaha YZF-125, Hyosung GT 125 R og Honda CBR som du bør ta en titt på.

 

Selv har jeg hatt en Honda Varadero siden 2007, og har vært storfornøyd! Aldri vært noen problemer, god og kjøre og bruker 0,3 mila.

 

Lykke til med valg av sykkel :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...