Gå til innhold

BF3 fryser


Anbefalte innlegg

heisann! :)

 

hatt bf3 på pc i noen måneder nå. i starten klikket det en del. bildet frøs og pcen måtte omstartes på den kjipe måten. etterhvert når spillet klikket kunne jeg ctrl-alt-del og avslutte spillet. deretter kom det en glanstid uten noe klikkings i det hele tatt. nå er problemet tilbake som aldri før. bildet fryser og jeg kommer meg ikke til skrivebordet. det skjer ca 10-90 min ut i spillet på multiplayer (ikke prøvd noe annet enda).

 

http://www.bestbuy.no/product.asp?sku=97410 her har du pcen. langt ifra det beste på markedet, og takket være Radeon HD 6650M kortet oppnår den bare "minimum req" på can i run it. har all settings på low and oppløsningen litt lavere enn maks (altså 1200x900ish).

varme er neppe problemet tror jeg. pcen rekker ofte ikke engang å bli skikkelig varm. dessuten har jeg "vifte- underlag" som pcen står på som kjøler den ned. har noen en ide om hva årsaken kan være? at pcen er for dårlig blir litt for enkelt syns jeg å si, ettersom jeg tross alt hadde en periode på noen uker hvor spillet aldri klikket.

 

takker for all hjelp her!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...