Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Hjemmeundervisning


Anbefalte innlegg

Hei,

 

jeg trives ikke så godt på skolen (blir ikke mobba.)

Så jeg har tenkt på at jeg vil ha hjemmeundervisning..

Hva tror du foreldrene mine sier om det? :l

Hvordan kan jeg få hjemmeundervisning?

Viss begge foreldrene mine er vekke en dag, hva skal jeg da gjøre om jeg har hjemmeundervisning?

Hvordan er det å ha hjemmeundervisning?

Hvordan tar jeg prøver og får karakterer?

 

Vær så snill å fortell meg det du hvet om ''Hjemmeundervisning'' :)

Endret av Sindre97
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At det er veldig dumt og at du sannsynligvis kommer til å tape mye på det. Løs heller problemene på skolen, sammen med lærerne og foreldrene dine.

 

JEg ville nølt med å ansette en hvis det gikk fram av CV at han hadde blitt "home schooled".

 

Og en ting til. Jeg vet ikke hvilket nivå du er på i skolen, men hvordan skal denne typen læring gi deg mulighet til å lære samarbeidsevne, det å snakke med andre medelever om faglige problemer osv?

Lenke til kommentar

Det er mange barn som ikke trives på skolen, og det er på mange måter forståelig. Likevel er mitt råd til deg å bite i det sure eplet, jobbe med karakterene og ikke bry deg om hva andre sier.

Det er vanskelig å vite hvilken kontekst du er i, men jeg regner med at dårlig behandling fra skolens ansatte er hovedgrunnen til at du mistrives. Et råd er å forsøke å oppnå så høyt karaktersnitt som mulig, for å sikre fremtiden. Slik kan du bli voksen uten å bekymre deg for din egen velferd. Du vil få en god jobb og en bærekraftig økonomi. Stå på!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er mange barn som ikke trives på skolen, og det er på mange måter forståelig. Likevel er mitt råd til deg å bite i det sure eplet, jobbe med karakterene og ikke bry deg om hva andre sier.

Det er vanskelig å vite hvilken kontekst du er i, men jeg regner med at dårlig behandling fra skolens ansatte er hovedgrunnen til at du mistrives. Et råd er å forsøke å oppnå så høyt karaktersnitt som mulig, for å sikre fremtiden. Slik kan du bli voksen uten å bekymre deg for din egen velferd. Du vil få en god jobb og en bærekraftig økonomi. Stå på!

Ikke bry seg om hva andre sier? Det beste er vel å gi mobberne en velrettet kilevink midt i fleisen så de ligger i vaterpositur på det nybona skolegulvet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...