Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Stereo med iPhone-tilkobling

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

Har en nissan king cab med verdens verste lydanlegg som finnes..... med en sprengt høytaler

har noen her noe forslag til annlegg plus noen høytalere, må være mulig å koble til iphone til den.

har hørt att disse er ok.

http://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-bilde/andre-lyd-og-bildeprodukter/bilstereo/DEH9300SD/pioneer-bilstereo-deh-9300sd

og

http://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-bilde/andre-lyd-og-bildeprodukter/bilstereo/TSG6912I/pioneer-bilhoyttaler-6-x-9-ts-g6912i

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok, så det sitter 6x9" i dørene orginalt?

Skal du ikke ha separat forsterker til høyttalerene, så bør du finne noen høyttalere med høy følsomhet.

har faktisk ikke peiling......

derfor jeg er her :p

vil har litt hjelp

forsterker? er ikke det i spiller'n

Skrevet

Det er få biler som har 6x9" som std i dørene, så jeg vil tro du har 5,25" runde høyttalere i din bil, men det bør sjekkes før du går til innkjøp av høyttalere.

Spilleren har innebygd forsterker, men de er som regel aldri over 4x20w rms, og det holder ikke til så mye.

Skrevet

ahhhh det skal jeg sjekke :)har du noe forslag til høytaler da?

spillern jeg har tenkt er 4x50 tror jeg.....

Det er 4x50 watt maks, så den er nok ikke mer en 4x20w rms den heller, er få spillere som er noe mer ;)

Skrevet

hei

Har en nissan king cab med verdens verste lydanlegg som finnes..... med en sprengt høytaler

har noen her noe forslag til annlegg plus noen høytalere, må være mulig å koble til iphone til den.

Hvilken årsmodell er bilen?

Skrevet

hei

Hvilken årsmodell er bilen?

2002

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...