Gå til innhold

Samsung Galaxy W eller Galaxy S


espenta

Anbefalte innlegg

Jeg har vurdert å kjøpe en Galaxy W, som jeg synes ligger i en passe prisklasse for meg. Men er det egentlig noen grunner til å velge denne istedet for Galaxy S eller S Plus? S Plus koster kun et par hundre mer enn W, og jeg kan ikke finne noe den er dårligere på?

 

Er det evt noen andre telefoner til rundt 2500,- dere vil anbefale?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt utenfor det du spør om, men dersom du i dag har ett abonnement til 199kr mnd og planlegger å ha det neste året får du Galaxy SII til 2900kr + 12*199kr hos f.eks djuice. Mulig den er billigere andre steder også. Er bare ment som en mulighet dersom du ikke har tenkt på det, er en del bedre telefon.

Lenke til kommentar

Jeg har vurdert å kjøpe en Galaxy W, som jeg synes ligger i en passe prisklasse for meg. Men er det egentlig noen grunner til å velge denne istedet for Galaxy S eller S Plus? S Plus koster kun et par hundre mer enn W, og jeg kan ikke finne noe den er dårligere på?

 

Er det evt noen andre telefoner til rundt 2500,- dere vil anbefale?

 

Jeg ser også på S Plus til mamma, men nå vil hun ha SGS2 under juletreet istedet. Synes det er en god telefon med tanke på prisen. Det eneste Galaxy W har bedre, er ppi (skarphet). Uansett ikke store forskjellen. S Plus har bedre design etter min smak og større skjerm. Jeg hadde velgt S Plus til meg selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...