Gå til innhold

[Løst] Beste SSD til OS?


Anbefalte innlegg

jeg leter etter den beste 120gb SSD:en å kjøre Windows 7 + programmer + battlefield 3 på?

 

jeg har en 60gb ssd nå og det er bare for lite da jeg må slette filer en gang i uka for å få plass med allt.

 

er det noen som har peiling eller muligens en link till en tutorial

der dem viser vordan man bytter og eventuellt kopierer over allt till den nye ssd:en.

 

takknemelig for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bestilte nettopp 128GB Crucial M4 som julegave til sønnen min som har samme behovet som deg, Windows samt et eller to store spill. Jeg vurderte 64GB versjonen, men gikk tilslutt for 128GB da jeg var redd for det ville bli litt knapt! Har hatt en 30GB OCZ vertex siden lansering, og det er en konstant kamp for å holde denne rein!

Jeg hadde bestemt meg for at jeg ikke ville ha SSD med Sandforce kontroller, selv om folk påstår at ny firmware har fjernet/redusert problemet med BSOD. Det begrenser utvalget!

 

Komplett.no har redusert pris på 128GB til 1375,- som gjorde oppgraderingen mindre smertefull!

Lenke til kommentar

Bestilte nettopp 128GB Crucial M4 som julegave til sønnen min som har samme behovet som deg, Windows samt et eller to store spill. Jeg vurderte 64GB versjonen, men gikk tilslutt for 128GB da jeg var redd for det ville bli litt knapt! Har hatt en 30GB OCZ vertex siden lansering, og det er en konstant kamp for å holde denne rein!

Jeg hadde bestemt meg for at jeg ikke ville ha SSD med Sandforce kontroller, selv om folk påstår at ny firmware har fjernet/redusert problemet med BSOD. Det begrenser utvalget!

 

Komplett.no har redusert pris på 128GB til 1375,- som gjorde oppgraderingen mindre smertefull!

 

jeg bestillte en samsung 128gb 830 series ssd.

trur denne blir bra da jeg får med alle kablene plus

ett program der jeg kan kopiere alt jeg har på den gamle ssd:en.

du gjorde helt rett i å velge 128gb till sønnen din og jeg trur han kommer bli kjempe fornøjd. har hørt mye bra om crucial M4.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...