Gå til innhold

BK: Blåtimen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dejlig vinterstemning i dit veleksponerede billede.

Har kigget længe på dit billede og synes egentlig at kompositionen er god, men på en eller anden måde synes jeg alligevel at huset er placeret så det forstyrrer udsigten til det smukke landskab bagved og derved harmonien i billedet. Hvis huset havde haft et vindue placeret på siden, så havde det hele været ok - der mangler noget at fæste øjnene på. Men man kan jo ikke få alt. Flot billede.

Lenke til kommentar

Dejlig vinterstemning i dit veleksponerede billede. Har kigget længe på dit billede og synes egentlig at kompositionen er god, men på en eller anden måde synes jeg alligevel at huset er placeret så det forstyrrer udsigten til det smukke landskab bagved og derved harmonien i billedet. Hvis huset havde haft et vindue placeret på siden, så havde det hele været ok - der mangler noget at fæste øjnene på. Men man kan jo ikke få alt. Flot billede.

 

Takker for posetivt omtale av bildet. Rett bak huset gjemmer resten av gården seg, så ved og gå til den ene eller andre side ville jeg få med de andre husene og det ville forstyrret roen i bildet. Det ville også forandre på gjerdene som jeg her synes leder fint inn til huset.Det med ett vindu er jeg enig i.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...