Gå til innhold

Brukeranmeldelse: Samsung 700G7A - Samsungs første gamerlaptop!


Geirern

Anbefalte innlegg

Du kan jo gå for den like kraftige men langt billigere Multicom P170? :) Ingen vits å betale skjorta for GTX 580 etter min mening, benchmarker knapt bedre og har ikke i nærheten av samme pris. Men du tenkte kanskje SLI-løsning og hele pakka du?

 

edit: Jesus Christ det blir dyrt for SLI-løsning! Kan jo kjøpe to Samsunger for den prisen!

Endret av Geirern
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan jo gå for den like kraftige men langt billigere Multicom P170? :) Ingen vits å betale skjorta for GTX 580 etter min mening, benchmarker knapt bedre og har ikke i nærheten av samme pris. Men du tenkte kanskje SLI-løsning og hele pakka du?

 

edit: Jesus Christ det blir dyrt for SLI-løsning! Kan jo kjøpe to Samsunger for den prisen!

 

Hehe, ja tenkte nok på Crossfire/sli løsning ja. Den er dobbelt så dyr som din men samtidig dobbelt så kjapp.

 

Må bare prøve å slå det fra meg, men det er ikke lett når man leser om den :no:

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Jobber med forsikring så det koster ikke mye, uhellskader lett dekket! :p

 

Men neida, kjøpt i Norge, så det er 1 års garanti fra Euronics, år 2 har Samsung garanti, også er det selvfølgelig 5 års reklamasjonsrett.

 

Edit: du kan utvide garantien via Samsung's hjemmesider, vet ikke hva det koster. Uhellsforsikringen varer uansett alder, men erstatningen reduseres etter 5 års alder

Endret av Geirern
Lenke til kommentar

Høres greit ud det. Liker best når det er forsikring på 2 år, for da slipper jeg å være så redd for den. Jeg tenker å kjøpe enten Asus g74sx eller den samsungen der, og jeg har mest lyst på samsungen. Den stasjonære pcen min har 6970 den også, men det er forskjell på bærbare og stajonære skjermkort.

Lenke til kommentar

Fant dette sitatet fra et forum:

"I get great gaming performance on my Samsung 700g7a and its 6970M, and BF3/Crysis 2 etc run very smooth at good high settings too (35-45+ depending on scene, but with BF3, most settings are on ultra, with just shadows on high. I use SSAO on occlusion."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...