Henrik0705 Skrevet 6. desember 2011 Skrevet 6. desember 2011 Jeg har et Logitech Z-5500 anlegg, hvor det på en eller annen måte har blitt dårlig kontakt inne i kontroll tårnet der kabelen mellom subwoofer og kontroll tårnet går. Når ledningen rikker på seg forsvinner lyden på flere av høyttalera og den skurrer samtidig og blir svak faktisk. Den bytter gjerne også om på hvilke høyttalere som mister lyd. Er de noen som har vært borti lignende, eller har en løsning. ? Logitech selger jo ikke reserve deler. Vil først se om det finnes andre alternativer enn å kjøpe et nytt kontroll tårn på ebay som kanskje har det samme problemet... Dette er jo ikke en bruker feil, da kontroll tårnet mitt har stått stille ved siden av pc-en i all tid. hilsen frustrert logitech eier.
Eriksendrul Skrevet 6. desember 2011 Skrevet 6. desember 2011 hadde noe av det samme problemet med et eldre høytalersett fra logitech , men da fikk jeg den forklaringen i en mail fra Logitech at en sjelden gang når dette produseres via maskiner så går de maskinene tom/har veldig lite igjen av det limet / festemiddelet de bruker for feste kabler osv osv og det kan resultere i dårlig kontakt og at lyden fungerer bare når kabelen er i en sånn og sånn posisjon , jeg skjønte det jo men på en måte ikke jeg fikk beskjed om og gi det til de jeg kjøpte det av og si det var en feil fra logitech sin side så skulle jeg få nytt , Og det gjorde jeg , Eller jeg kasta inn noen kroner ekstra og fikk et nyere anlegg . men ja det er var det jeg gjorde
Henrik0705 Skrevet 6. desember 2011 Forfatter Skrevet 6. desember 2011 hadde noe av det samme problemet med et eldre høytalersett fra logitech , men da fikk jeg den forklaringen i en mail fra Logitech at en sjelden gang når dette produseres via maskiner så går de maskinene tom/har veldig lite igjen av det limet / festemiddelet de bruker for feste kabler osv osv og det kan resultere i dårlig kontakt og at lyden fungerer bare når kabelen er i en sånn og sånn posisjon , jeg skjønte det jo men på en måte ikke jeg fikk beskjed om og gi det til de jeg kjøpte det av og si det var en feil fra logitech sin side så skulle jeg få nytt , Og det gjorde jeg , Eller jeg kasta inn noen kroner ekstra og fikk et nyere anlegg . men ja det er var det jeg gjorde Ok. Da skal jeg sjekke opp med der jeg kjøpte det i første omgang tenker jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå