Gå til innhold

Ebay hjelp til å fullføre buy now! Tysk


..:Harald:..

Anbefalte innlegg

Har et lite problem med ebay. Skulle kjøpe noen deler derfra, men har aldri brukt siden før. Så jeg klarte å trykke "buy now" litt for kjapt. Vil betale, men må få endret adressen min. Er fra ebay.de, og tyskkunnskapene er ikke akkurat på topp, så hvis noen her kan hjelpe meg, over chat på skype feks, så hadde det vært supert!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kunne brukt Google Translate :roll:

 

Haha jaa, for den fungerer utmerket i grunn. Kan egentlig lese det meste av tysk, men blir sinnsykt stress å skulle lese seg gjennom alle de rotete sidene på ebay..

 

Åja, det hjalp jo i alle fall en god del! Men vet du hvordan jeg får endret mottakeradressen etter jeg har klikket "buy now"?

 

Du har vel ikke betalt noe ennå.Send en mail å fortell hvilken adresse som skal brukes.De kan engelsk i tyskland:)

 

Har allerede prøvd å sende melding.. Men ikke fått noe svar enda. Men takk for hjelpen anyways!

Lenke til kommentar

Logg inn på ebay.com. Gå inn på "My eBay" øverst. Det vil dukke opp fire faner litt nede på venstre side. Gå inn på "Account". Helt til venstre dukker det opp mange linker, trykk på den øverste, "Personal Information". Der kan du legge inn din eller dine addresser. Deretter tryker du på "Addresses" helt til venstre, og velger hvilken addresse som skal være primary address og hvilken som evt skal være secondary.

Da vil eg tro at du kan få tilsendt varene du har kjøpt til den addressa du vil ha dem til.

Håper det var til hjelp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...