ImEndless Skrevet 5. desember 2011 Skrevet 5. desember 2011 (endret) Heisann.. Jeg har en Samsung Galaxy, som jeg har hatt snart 1 år. Den har Android, selvfølgelig.. Men hvordan skal jeg få til og "check in" / via facebook ? Det går ikke, den bare "avbrytes", og jeg må slutte programmet.. er det noen som vet om en oppdatering etc? Takker for svar.. - Endless Endret 9. desember 2011 av cyclo Emnetittel forbedret
MilKman' Skrevet 6. desember 2011 Skrevet 6. desember 2011 Sjekka market for oppdateringer? Om du ikke finner check-in greia på appen, må du opptatere. Eller re-installer : ) (endless, som i samarbeidet med hazard prodigy endless?^^)
ImEndless Skrevet 9. desember 2011 Forfatter Skrevet 9. desember 2011 Sjekka market for oppdateringer? Om du ikke finner check-in greia på appen, må du opptatere. Eller re-installer : ) (endless, som i samarbeidet med hazard prodigy endless?^^) Da var det oppdatert, og funker! Jepp, Endless fo life
MilKman' Skrevet 9. desember 2011 Skrevet 9. desember 2011 Sjekka market for oppdateringer? Om du ikke finner check-in greia på appen, må du opptatere. Eller re-installer : ) (endless, som i samarbeidet med hazard prodigy endless?^^) Da var det oppdatert, og funker! Jepp, Endless fo life Godt å høre! Strålende. Liker musikken Selv kjenner jeg Håvard, så det var litt artig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå