Gå til innhold

Kjøpe/se Prins Argai


Anbefalte innlegg

Hei, har ekstremt lyst til å se den fantastiske serien Prins Argai (Argai: The Prophecy) igjen, men klarer ikke å finne den noen plass. Den gikk på tv2 på lørdags/søndagsmorningene rundt 2000. Serien er fjernet fra tv2 sumo, og er ikke til å finne noen som helst plass. Er det noen som vet hvor jeg kan skaffe serien? Helst med norsk tale, men engelsk går òg. Takk på forhånd.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 år senere...

Hei

 

Argai var veldig populær i sin tid, og dessverre er gamle barneserier som Moby Dick og steintavlen, Kaptein Rødskjegg etc. ikke lenger å få tak i. I alle fall selges de ikke lenger i butikkene, men noen av episodene av Argai er utgitt med norsk tale på DVD. CDON.no og Deal.no selger også hele Argai-serien med svensk tale. Ellers er det også mulig å laste ned tre episoder av Argai fra denne nettsiden: tehparadox.com/forum/f73/arga-prophecy-2001-%5Bdutch%5D-2631589/

 

Det ser ut som hele serien med norsk tale har vært ute på Youtube før, men at dette har blitt fjernet. Man finner nok fremdeles alle Argai-episodene på Youtube, men da med engelsk eller fransk tale. Lovefilm.no leide ut noen Argai-filmer med norsk tale, men uheldigvis er denne tjenesten lagt ned i Norge.

 

----

 

Etter å ha gått inn på TV2 Sumo Junior oppdaget jeg at Argai var lagt ut igjen, men man må riktignok ha et abonnement for å kunne se episodene:

sumo.tv2.no/junior/argai/

Endret av WAE
Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Hei, har ekstremt lyst til å se den fantastiske serien Prins Argai (Argai: The Prophecy) igjen, men klarer ikke å finne den noen plass. Den gikk på tv2 på lørdags/søndagsmorningene rundt 2000. Serien er fjernet fra tv2 sumo, og er ikke til å finne noen som helst plass. Er det noen som vet hvor jeg kan skaffe serien? Helst med norsk tale, men engelsk går òg. Takk på forhånd.

Fant den på youtube

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...