Gå til innhold

iPhone 4S - Når telefonen blir skadet/knust


wergz

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har tenkt lenge på å kjøpe meg en iPhone 4S en stund nå, og deksel er førsteprioritet for meg hvis jeg kjøper iPhone. Og mine spørsmål er da:

- Kan f.eks. dette dekselet forhindre de fleste typer skader? Og hvis man skal reparere den, Hva vil prisen være? Jeg vil heller kjøpe deksel, i stedet for å kjøpe en forsikring (slik jeg gjorde med min iPod Touch)

 

Hvis jeg kommer til å kjøpe en iPhone, så vil jeg også kjøpe en solid case. Helst som dekker hele telefonen (med silikon over skjermen kanskje og et deksel bak?)

 

 

Håper på svar! :)

- Marius

Endret av wergz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

OT:

Hvorfor kjøper alle en "fin" telefon, så må alle kjøpe ramme til den i en enner annen form.

Det er da sånn telefonen ser ut 24/7

 

Men hadde apple laget den sånn hadde alle ropt stygge ord og ingen kjøpt den?

Hvorfor kjøpe så fin når man må pakke den inn.

 

Du har et poeng der! Liker ikke at slike telefoner går så lett i stykker, men selv er jeg en Apple-fan! :D

Lenke til kommentar

Var i usa nettopp.

Knust glass forran eller bak 29$

Vil du ha helt ny lik telefon, uansett modell du har og hvor og når du har kjøpt den 99$

 

I alle applebutikker.

 

Begge jeg reiste med byttet sine pga vannskadesensoren som ligger i 3,5mm-kanalen var utløst på den ene og da sliter man i norge om den skulle gå istykker på en annen garantisak.

Lenke til kommentar

Var i usa nettopp.

Knust glass forran eller bak 29$

Vil du ha helt ny lik telefon, uansett modell du har og hvor og når du har kjøpt den 99$

 

I alle applebutikker.

 

Begge jeg reiste med byttet sine pga vannskadesensoren som ligger i 3,5mm-kanalen var utløst på den ene og da sliter man i norge om den skulle gå istykker på en annen garantisak.

 

"29 amerikanske dollar = 167,782323 norske kroner" - Så dette gjelder bare USA? Er det opp til NOK 300,- i Norge (Ca) ?

Endret av wergz
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nå har jeg bare sett i 2 butikker i usa/san F.

I norge vet jeg ikke hvordan det er.

De bytta glasset på et halvt minutt mens man ventet, ikke noe sende inn.

 

Det går SÅ fort ja! :D

 

Takk for svar, forresten :)

 

jeg kan garantere at den prisen og det tidsaspektet kun gjelder BAK-glasset. kan lett bytte tilsvarende i norge for 200.

framskjerm derimot, tar minst en halvtime, og koster vesentlig mere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...