nft Skrevet 1. desember 2011 Skrevet 1. desember 2011 (endret) Ny mobil, Galaxy SII, kjøpt i november 11. Kan ikke skrive sms, for når jeg snur mobilen, vil den ikke autorotere. Jeg trenger altså større tastatur for å skrive, og dette er første mobil som har dette problemet. Trenger også øretelefoner med mikrofon til Skype-samtaler. Kan noen anbefale noe slikt? Endret 1. desember 2011 av nft
Stor Oddnoga Skrevet 1. desember 2011 Skrevet 1. desember 2011 Du har ikke fått skrudd av auto rotasjon da?
Stagga89 Skrevet 1. desember 2011 Skrevet 1. desember 2011 Se på http://www.jays.se/ her er det noen spesielt laget for android telefoner
Looptop Skrevet 1. desember 2011 Skrevet 1. desember 2011 settings -> display -> auto-rotate screen <- denne skal være haket av.
eik Skrevet 2. desember 2011 Skrevet 2. desember 2011 Dette kan man jo slå av og på ved å trekke ned snarveimenyen i toppen også. 1
nft Skrevet 2. desember 2011 Forfatter Skrevet 2. desember 2011 (endret) settings -> display -> auto-rotate screen <- denne skal være haket av. Takk for hjelpen. Det løste saken. Nå søker jeg etter helst trådløs øretelefon til Skype-samtaler. Går ut fra at de medfølgende ørepluggene ikke har mikrofon. I alle fall prøvde jeg, men den jeg ringte til kunne ikke høre meg. Endret 2. desember 2011 av nft
nft Skrevet 2. desember 2011 Forfatter Skrevet 2. desember 2011 Dette kan man jo slå av og på ved å trekke ned snarveimenyen i toppen også. Ja vel, det skal jeg være oppmerksom på, men nå fikk jeg hjelp via innstillingene.
nft Skrevet 2. desember 2011 Forfatter Skrevet 2. desember 2011 Se på http://www.jays.se/ her er det noen spesielt laget for android telefoner Jeg kunne tenke meg noe trådløst, som også tar liten plass, både til samtaler og musikk. Fins det?
Looptop Skrevet 2. desember 2011 Skrevet 2. desember 2011 (endret) De medfølgende ørepluggene har mikrofon, min fungerer helt greit. Vet ikke om så mange trådløse men disse virker å være brukbare Endret 2. desember 2011 av Looptop
nft Skrevet 3. desember 2011 Forfatter Skrevet 3. desember 2011 De medfølgende ørepluggene har mikrofon, min fungerer helt greit. Vet ikke om så mange trådløse men disse virker å være brukbare Ok. Hvis jeg får de medfølgende ørepluggene til å fungere med mikrofon, vil jeg si meg fornøyd. Så kan jeg senere se etter et bluetooth headset til samtaler. Da anser jeg saken som løst og takker for svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå