Gå til innhold

Skyrim - Feil Skyrim KeyBinding stopper meg i å spille faktisk...


Anbefalte innlegg

Herregud dette er flaut...

Var egentlig inne på kontroll oversikt for å finne min spesialetet og binde den til en key, men så klarte jeg på en eller måte å binde ESC til å bli -dra våpen- knappen.

 

så uansett om når jeg prøver å komme inn på menyen kommer våpenene opp, det begynte å bli virkelig slitsomt når jeg fant ut at jeg ikke kom inn på menyen før spillet starter eller i menyen før man starter spillet, det hjelper heller ikke å prøve quick save for det er forsatt samme keybindings.

 

Hvordan kommer jeg meg ut av røra her?, får ikke spillt nå.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må det for det er virkelig et problem

 

Fra et annet Forum:

I also registered and made a thread about my keybind woes. If you hit Escape when binding a key, you are locked out of the main menu. Restarting does nothing, defaults button when I was in it for that one initial time did nothing, and I don't see a keybinds file in sight that isn't in broken wing dings font. I just wanted to get this noticed elsewhere and see if anyone else is having this issue as well.

 

....

Jeeeeeeeeeez mulig jeg finner en konsoll kommando. Men der gikk den spill kvelden til H.... uansett så driter i det nå...

 

Ble små grinete.

Lenke til kommentar

Noen som vet hvor den j... keybinding filen ligger (steam) eller en consoll kommando for å få opp pause meny er jeg veldig takknemlig.

 

*Edit

Ohmy.

Ser ut som jeg er fu... så lenge jeg ikke evnt finner hva Pause Meny knappen har blitt til i steden

 

http://www.thenexusforums.com/index.php?/topic/457892-accidentally-keybinding-esc-is-very-very-bad/

 

Så de som leser dette PASS PÅ

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...