Gå til innhold

Safedisk 2 sikkerhetskopiering. hjelp!


Anbefalte innlegg

Først en melding til hw.no: det er fullt lovlig å brenne sikkerhetskopiering av spill, tror jeg.....

 

jeg brenner stort sett sikkerhetskopieringer av alle spill jeg har og kjører dem i stedet for original cd.

har en liten tendens til å slite kraftig på platene, uforsiktig kan du kalle det....... :wink:

Her om dagen kjøpte jeg fifa 2002 (kongespill)

problemet er at den har safedisk 2 kopibeskyttelse, noe som er nytt for meg. jeg prøvde med clony xl og clone cd, og lagde et image. så kjørte jeg den i daemen tools. det gikk som bare det. (avinnstallerte den originale først) så brente jeg den på cd med clone cd. i bare 6x med en 12x plate. da jeg innstallerte denne gikk det bra, men å kjøre spillet gikk ikke. noen som har noe som kan rette feilen? har lest inn flere ganger t.o.m. på 1x.

det hadde vært fint siden det sikkert kommer flere safedisk 2 spill nå som EA bruker det.

 

Jeg har plextor 24x10x40x

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tar sjansen på å bli banna...oppfordrer ikke til warez eller piratkopiering, eller bidrar til distribusjon IMHO..

 

SafeDisc 2 har vært ute lenge nuh, stort sett alle spill de sista åra har kommet med SD/SD2. Det skiller seg heller ikke spesielt ut fra originale SD heller. (for mer info - http://www.cdmediaworld.com) Er langt fra alle brennere/CD-ROM'er som klarer å lage images som funker når du brenner dem ut igjen. Du burde i alle tilfeller klare å lage 1:1 som funker om du bruker en cracka .exe/no-cd (www.gamecopyworld.com).

 

I allfall, her er rippe-instructions

I CloneCD

 

Huk av for "Fast Error Skip" og sett "Fast Error Skip settings" til "Software og til en plass mellom 5 til 10 "Read retries". Rippe speeden setter du lavt (kan funke greit på høyere speed, men for sikkerhets skyld)! 2-4x max.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...