mabe140 Skrevet 28. november 2011 Skrevet 28. november 2011 Hei! Jeg leter etter et spill som ligner litt på facebook sitt spill "Triple town". Om du ikke har spilt det før, kan du jo google dette, så du vet hva jeg snakker om. Men her er en lite forklaring. Spilltype: Hjernetrim Du skal lage 3 av samme ting, for å skape en større ting. Skjønner? Her er en litt bedre forklaring: Lag 3 gress, for å få en busk. Lag 3 busker, for å få et tre. Lag 3 trær for å få ei hytte. Lag 3 hytter for å lage et hus. forstår ? Jeg har meget lyst til å kjøpe eller spille et spill som er som dette. Grunnen til at jeg helst vil unngå å spille på facebook er fordi at "Triple Town" har et ganske lite brett, og mange irritasjonsmomenter. Er det noen som har eller vet om noen spill i samme tankegang ? Lag 3, for å lage en bedre gjenstand for å få så mange poeng som mulig. Anyone? All tilbake melding ville jeg satt stor pris på. Kjære admin, beklager om jeg puttet dette innlegget på feil plass.
Zabaniya Skrevet 28. november 2011 Skrevet 28. november 2011 Hei! Jeg leter etter et spill som ligner litt på facebook sitt spill "Triple town". Om du ikke har spilt det før, kan du jo google dette, så du vet hva jeg snakker om. Men her er en lite forklaring. Spilltype: Hjernetrim Du skal lage 3 av samme ting, for å skape en større ting. Skjønner? Her er en litt bedre forklaring: Lag 3 gress, for å få en busk. Lag 3 busker, for å få et tre. Lag 3 trær for å få ei hytte. Lag 3 hytter for å lage et hus. forstår ? Jeg har meget lyst til å kjøpe eller spille et spill som er som dette. Grunnen til at jeg helst vil unngå å spille på facebook er fordi at "Triple Town" har et ganske lite brett, og mange irritasjonsmomenter. Er det noen som har eller vet om noen spill i samme tankegang ? Lag 3, for å lage en bedre gjenstand for å få så mange poeng som mulig. Anyone? All tilbake melding ville jeg satt stor pris på. Kjære admin, beklager om jeg puttet dette innlegget på feil plass. Det finnes allerede en slik tråd. La oss håpe at adminsa tilgir deg.
mabe140 Skrevet 28. november 2011 Forfatter Skrevet 28. november 2011 Det finnes allerede en slik tråd. La oss håpe at adminsa tilgir deg. Har du link til denne tråden da?
Licht Skrevet 28. november 2011 Skrevet 28. november 2011 (endret) Han ligg øvst i dette delforumet: Spill-ID, lurer du på hva spillet heter? Eg kjem til å flette denne tråden inn i han etter kvart, må berre vere sikker på at du får lese dette først. Post gjerne her igjen for å stadfeste det. Endret 28. november 2011 av Zealuu
mabe140 Skrevet 28. november 2011 Forfatter Skrevet 28. november 2011 Takk! Du kan gjøre hva du vil med tråden her nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå