Gå til innhold

Google Chrome treg?


j8rn

Anbefalte innlegg

Jeg har brukt Chrome stort sett siden den kom i første versjon. Har kjørt dev channel de siste månedene, det har gått greit. Merket i helgen at det går litt tregt. Google Docs henger nesten. Tenkte at det er Google/ linja som slet. Så sjekket jeg med MS IE og opplever til min store overraskelse at det går mye raskere. Både Google Docs og andre sider. Mens Chrome fryser mens den laster tekst og bilder, kan jeg scrolle med IE.

 

Byttet til stable channel og få ca de samme problemene.

Hva skjer? Noen som har merket noe liknende? Nå sitter jeg i Firefox, det funker fint.

Jørn

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har også dette problemet, Det er vist noe galt med de nye versionene at chrome henger seg rett og slett av og till for en liten stund. Men har lagt merke til at når dette skjer, hjelper det å bare avslutte chrome (kryss ut eller avslutt prosessen om det trengs) så start på nytt og da virker det fint.

 

Men du er ikke alene med dette problemet, dette skyldes ikke dårlig maskinvare.

Rett å slett problemer med applikasjonen.

 

Byttet over til Opera i mens jeg venter på en oppdatering som fikser dette, men opera var vist et dårlig valg etter som at det er bugg med flash som får opera til å henge seg også >_> Over til firefox da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...