Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Jeg kommer for fort?


carpsdi

Anbefalte innlegg

Hei.

Så jeg mistet (endelig!) jomfrudommen min igår med kjæresten min som jeg har gått ut med en stund. Så det var etter kjærlighet.

Men greia er at jeg kom etter (tror jeg) 20 sekunder. Kanskje følelsen var så god, at det føltes så kort?

Det kunne kanskje vært kortere, eller vart lengre. Men omtrent 20 sekunder. Hadde da ikke på kondom heller.. siden penisen min er bare 10 cm (stiv!), så de passer meg ikke. Jeg hoppet da ut så klart.

 

Hvordan kan jeg vare lengre? Jeg vet ikke hva kjæresten trodde, i og med at jeg varte så lenge.

Og er 10 cm en vanlig lengde...? Hørt at gjennomsnitt er 15 cm... ville dødd for en så lang en..

 

Note: husk at jeg skriver i preteritum.

Skulle egentlig skrevet denne for en stund siden, men det var blitt glemt. Det er over mellom oss, men har likevel det samme problemet, og samme størrelse.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Finnes en del kremer som nedsetter førligheten og dermed gjør at det tar lenger tid før du kommer. Ellers kan en penisring hjelpe, tror de fungerer slik at blodet holdes oppe i penis (de er stramme som fy!). Du får garantert kjøpt mindre kondomer et sted, google is thy friend, det vil også nedsette følelsen.

 

10 cm er under gjennomsnittet ja, men det holder. Skjeden er kun 8-10 cm. Kommer mye ann på omkretsen også. Du får bare finne en stilling hvor dama merker den bedre (doggy, bena på skuldrene dine) og stole på at den gjør jobben!

Lenke til kommentar

Finnes en del kremer som nedsetter førligheten og dermed gjør at det tar lenger tid før du kommer. Ellers kan en penisring hjelpe, tror de fungerer slik at blodet holdes oppe i penis (de er stramme som fy!). Du får garantert kjøpt mindre kondomer et sted, google is thy friend, det vil også nedsette følelsen.

 

10 cm er under gjennomsnittet ja, men det holder. Skjeden er kun 8-10 cm. Kommer mye ann på omkretsen også. Du får bare finne en stilling hvor dama merker den bedre (doggy, bena på skuldrene dine) og stole på at den gjør jobben!

 

Jeg vil ikke bruke noen kremer...

OG FYI! Bredde på penis er heller ikke det beste... kanskje 1.5-2cm..

 

Jeg vil helst komme senere naturlig..

Lenke til kommentar

Hvis dette var første gangen du hadde sex, så er det ikke unormalt at det går for fort. Mer erfaring vil gjøre at du slapper mer av og kan fokusere på å holde ut lengre. Om problemet vedvarer etter at du har hatt sex flere titalls ganger, kan du sjekke ut diverse teknikker man kan prøve får å få bukt med det. Start/stopp-teknikken er vel vanligst. Jeg pleier knipe igjen de gangene jeg merker det er nære på før jeg kommer, og etter at jeg trente opp denne refleksen, kan jeg holde på så lenge jeg vil egentlig.

Lenke til kommentar

Det med å "hoppe av i svingen" er idiotisk og forbeholdt de gangene man oppnår fyllesex og har funnet ut at 'kjondhrom er theeeeith'. Dagen etter må man uansett ta en hyggelig tur innom en søndagsåpent apotek for å kjøpe angrepille til 189,-.

Sjansene er store for at penis under akten vil 'lekke' sæd selv om det ikke går for deg, og da sitter man på JappSpaceshot uten sele.

 

Jeg kan sitere noe til deg som jeg leste på veggen i en av avlukene i lesesalen min.

"Det er ikke lengden det går på, men meter i sekundet."

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Hvis dette var første gangen du hadde sex, så er det ikke unormalt at det går for fort. Mer erfaring vil gjøre at du slapper mer av og kan fokusere på å holde ut lengre. Om problemet vedvarer etter at du har hatt sex flere titalls ganger, kan du sjekke ut diverse teknikker man kan prøve får å få bukt med det. Start/stopp-teknikken er vel vanligst. Jeg pleier knipe igjen de gangene jeg merker det er nære på før jeg kommer, og etter at jeg trente opp denne refleksen, kan jeg holde på så lenge jeg vil egentlig.

 

 

Hva mener du med å knipe igjen?

 

Og forresten! Ja første gangen jeg har hatt sex...

Men jeg har runket flere titalls ganger, og kommer som regel ganske fort da og...

Lenke til kommentar
Men jeg har runket flere titalls ganger..

 

Det er forstyrrendes lite.

 

Beklager, glemte å putte inn tusen.

Titusetalls ganger*

 

Hva mener du med å knipe igjen?

 

Omtrent som å stoppe å tisse. Du spenner en muskel i underlivet. Dette gjør du når du merker du er på vei til å komme, helst så tidlig så mulig. Dess nærmere du er orgasme, dess vanskeligere er det å stoppe det. Etter et visst punkt, like før du kommer, er det nesten umulig å stoppe det.

 

Så dette har du gjort lenge nok mens du har hatt sex (og også runket?) og du har etterhvert klart og holde lenger?

 

Si meg, hvor lenge holder du? I gjennomsnitt

Lenke til kommentar
Så dette har du gjort lenge nok mens du har hatt sex (og også runket?) og du har etterhvert klart og holde lenger?

 

Si meg, hvor lenge holder du? I gjennomsnitt

 

Med øvelse så kan man forbedre seg i det meste.

 

Jeg lar for det meste dama bestemme hvor lenge. 15-20 minutter i snitt kanskje? Noen ganger kan det være deilig å bare ligge og kose seg så lenge man orker, andre ganger vil man peise på. Som jeg sa, hvis du trener deg opp til å kunne stanse alle reaksjonene som trigger orgasmen, så kan du i praksis holde på så lenge du vil. Det er vel så mye psykisk som fysisk også. Det siste du bør gjøre hvis du holder på å komme, er å tenke "nå må jeg ikke komme, nå må jeg ikke komme". Tenk på noe helt annet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Så dette har du gjort lenge nok mens du har hatt sex (og også runket?) og du har etterhvert klart og holde lenger?

 

Si meg, hvor lenge holder du? I gjennomsnitt

 

Med øvelse så kan man forbedre seg i det meste.

 

Jeg lar for det meste dama bestemme hvor lenge. 15-20 minutter i snitt kanskje? Noen ganger kan det være deilig å bare ligge og kose seg så lenge man orker, andre ganger vil man peise på. Som jeg sa, hvis du trener deg opp til å kunne stanse alle reaksjonene som trigger orgasmen, så kan du i praksis holde på så lenge du vil. Det er vel så mye psykisk som fysisk også. Det siste du bør gjøre hvis du holder på å komme, er å tenke "nå må jeg ikke komme, nå må jeg ikke komme". Tenk på noe helt annet.

 

 

Takk, fine tips! :)

 

Skal jeg huske på ;)

Lenke til kommentar

Hvis dette var første gangen du hadde sex, så er det ikke unormalt at det går for fort. Mer erfaring vil gjøre at du slapper mer av og kan fokusere på å holde ut lengre. Om problemet vedvarer etter at du har hatt sex flere titalls ganger, kan du sjekke ut diverse teknikker man kan prøve får å få bukt med det. Start/stopp-teknikken er vel vanligst. Jeg pleier knipe igjen de gangene jeg merker det er nære på før jeg kommer, og etter at jeg trente opp denne refleksen, kan jeg holde på så lenge jeg vil egentlig.

 

Med knipe igjen mener du? Muskelen, eller fysisk knipe med fingrene?

Spør da rent hypotetisk av nysgjerrighet da å holde ut lenge aldri er feil, mange kan lære noe her :)

 

edit. lese hele tråden er aldri feil det heller, hehe. muskelen ja.

Endret av Xandathrii
Lenke til kommentar

Du kan å 'bevege' på pungen, sant?

Det er en øvelse der du trekker den opp ved å stramme magen og holde så lenge du klarer, for å så slippe. /repeat.

Hjelper på utholdenheten for når det nærmer seg utløsning, så utsetter du den når du strammer til / kniper... Og hvor lenge du utsetter det avhenger av hvor 'trent' du er.

Lenke til kommentar

Du kan å 'bevege' på pungen, sant?

Det er en øvelse der du trekker den opp ved å stramme magen og holde så lenge du klarer, for å så slippe. /repeat.

Hjelper på utholdenheten for når det nærmer seg utløsning, så utsetter du den når du strammer til / kniper... Og hvor lenge du utsetter det avhenger av hvor 'trent' du er.

 

Hummm, bevege på pungen ja... Var ikke mye den beveget seg nå gitt... hmm. tydeligvis ganske utrent på dette området virker det som...

Lenke til kommentar

Øv deg når du runker. Stopp opp når orgasmen nærmer seg og vent til den følelsen går over. Så fortsetter du.

 

Vi jenter er veeeeldig vant med at gutter sier "vent" mens vi driver på. Da skjønner vi at det holder på å gå for gutten, og at han bare trenger noen sekunders pause for å kunne holde på lenger. :)

 

Ellers er det muskeltrening som nevnes over her ja. Prøv å stoppe tissestrålen mens du tisser, da bruker du rett muskel.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Øv deg når du runker. Stopp opp når orgasmen nærmer seg og vent til den følelsen går over. Så fortsetter du.

...

 

 

Om du skulle nå 'the point of no return' (ja, dere vet hva det er snakk om), så prøv å trekk opp testikklene, så kan det faktisk stoppe Kraken. I verstefall klem hardt rundt på oversiden av pungen.

Kniping hjelper, men ikke om du er for ivrig til å fortsette økta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...