Gå til innhold

Mulig å kjøpe iPhone bundet til telenor, men ikke et spesifikt abbonement?


joro

Anbefalte innlegg

Hei

Min frue ønsker seg iPhone og da må jeg vel kjøpe en til henne i julgave :)

Har sjekket litt priser rundt forbi, og finner at apple sin nettbutikk er billigst. Videre står det på nettbutikken til apple at det er mulig å få kjøpt iphone billigere gjennom forhandler knyttet opp til abbonement.

Fruen har telenorabbonement og kommer til å ha det i lang vei fremover.

 

Og her kommer spørsmålet mitt: Er det mulig å få kjøpt iPhone som er bundet til telenor men ikke spesifikt abbonement? (Forutsetningen ligger jo at det blir en billigere telefon da).

 

Hvis svaret er ja: Hvor kan jeg kjøpe den da?

Endret av cyclo
Emnetittel forbedret
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prisen er forskjellig med forskjellige abonnement, så mitt tips er egentlig å skrive et "gavekort" sammen med en liten rosebukett eller lignende med påskriften: Beklager kjære, men jeg fikk en fartsbot på vei til gavebutikken, så det får holde med noen roser i år!

 

På baksiden kan du jo skrive: Fleipa, vi drar og handler iPhone når butikkene er åpne igjen :)

 

Her kan du jo skrive akkurat hva du vil, på hvilken måte du vil :)

Lenke til kommentar

Prisen er forskjellig med forskjellige abonnement, så mitt tips er egentlig å skrive et "gavekort" sammen med en liten rosebukett eller lignende med påskriften: Beklager kjære, men jeg fikk en fartsbot på vei til gavebutikken, så det får holde med noen roser i år!

 

På baksiden kan du jo skrive: Fleipa, vi drar og handler iPhone når butikkene er åpne igjen :)

 

Her kan du jo skrive akkurat hva du vil, på hvilken måte du vil :)

Er nå litt kjekt å få selve telefonen på julaften..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...