Gå til innhold

GTX 560TI SLI - plutselig og varierende støy


Chaw

Anbefalte innlegg

Hei,

 

har kjørt MSI GTX 560TI SLI i et par måneder men først for noen dager siden begynte et eller begge kortene å lage noe lyd under load, før var de omtrent lydløse (Twin FrozrII kjøling). Snakker ikke om viftene her tror jeg da de ikke ligger høyere nå og temperaturene samt. ytelsene har vært stabile siden innkjøp men virker som det er selve kortet(ene) som utgir en slags klikke/tikkelyd. Denne kan f.eks forsvinne dersom jeg alt+tabber ut av et spill men for så å fortsette igjen når jeg tabber tilbake.

 

skjønner virkelig ingenting og det begynner å irritere noe grusomt!

 

Tips noen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja er sikker på at det kom fra kortet/ene men viste seg nå at siden jeg oppdaterte til nyeste nvidia drivere for en liten uke siden har SLI vært avslått, nå som jeg slo det på igjen har det ikke vært tegn til ulyden så blir spennende å se om det var årsaken... selv om jeg ikke kan se logikken??

 

EDIT: Er ikke borte nei :/ vil påstå at lyden er tilsvarende en gammel harddisk eller lignende som jobber og knirker (ikke knitrer eller som jeg tidligere sa tikker) en slags knirking som kommer fra øverste kortet virker det som....

Endret av Cwo097
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...