Gå til innhold

Test: Motorola XT910 Razr


Anbefalte innlegg

Kjøpte denne telefonen for noen dager siden og har hatt masse fryse-problemer. I løpet av den første timen frøys og skrudde telefonen seg av 7-8 ganger!

 

I tillegg manglet telefonen SocialLocation.apk som gjorde at jeg ikke kunne bruke GPS i Smart Actions.

Svaret ble å laste ned apk fra xda forumet og roote telefonen for å installere.

 

Noen andre som har problemer med hyppige frysinger??!?

Noe sier meg at du har fått Retail.EN.FR versjonen som har build fra 17 oktober, i såfall så må du deaktivere alle smart actions inntil det kommer en oppdatering, da løser alle bugs seg..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har jo overhode ikke peiling på kamera. N8 er best. Rett og slett.

 

Tenker du mente å sitere meg, men fjernet teksten? (fikk en slik fin melding om at du hadde sitert meg fra forumet) Jeg snakket da om point & shoot kameraer og ikke andre mobilkamera. Av mobilkameraer har nok N8 et av de beste, det er det ingen tvil om, men å gå fra det til å si at det er 12 megapikksler som gjør det bra blir helt feil og det var det jeg påpekte.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

Du har jo overhode ikke peiling på kamera. N8 er best. Rett og slett.

 

Tenker du mente å sitere meg, men fjernet teksten? (fikk en slik fin melding om at du hadde sitert meg fra forumet) Jeg snakket da om point & shoot kameraer og ikke andre mobilkamera. Av mobilkameraer har nok N8 et av de beste, det er det ingen tvil om, men å gå fra det til å si at det er 12 megapikksler som gjør det bra blir helt feil og det var det jeg påpekte.

 

Når man kommer opp i en viss størrelse, så er det vel heller omvedt, mindre megapixler gir generelt sett bedre bilder, tatt sensorstørrelse i betraktning selvfølgelig. Men klart, høyere tall selger vel bra til massene..

Lenke til kommentar
Svært skuffende at dette ifølge teste en en bedre telefon enn IPhone4S, men terningkastet er likevel lavere, jeg og sikker mange andre vil ha et svar.Uansett tror redaksjonen at den er fri for bug ved lansering i Norge?
Hvorfor er det så mange som bryr seg om karakteren iPhone har fått? Har det noe og si for deg?

 

Godt poeng, skulle tenkt på det.

Lenke til kommentar

Kjøpte denne telefonen for noen dager siden og har hatt masse fryse-problemer. I løpet av den første timen frøys og skrudde telefonen seg av 7-8 ganger!

 

I tillegg manglet telefonen SocialLocation.apk som gjorde at jeg ikke kunne bruke GPS i Smart Actions.

Svaret ble å laste ned apk fra xda forumet og roote telefonen for å installere.

 

Noen andre som har problemer med hyppige frysinger??!?

Noe sier meg at du har fått Retail.EN.FR versjonen som har build fra 17 oktober, i såfall så må du deaktivere alle smart actions inntil det kommer en oppdatering, da løser alle bugs seg..

 

Jeg byttet inn telefonen min og denne har ingen problemer med frysninger. Men telefonen mangler fortsatt Social Location som gjør at GPS i smarte handlinger fungere... Andre som ikke har den apk. en?

Systemversjon 651.73.18. Xt910 NonEFIGSRetail.en.EU

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+3165

Morsomt at Razr skal være dårligere enn iPhone 4s. *Host*, kjøpt, *host*, betalt.

 

Kjøper en iPhone får enn iallefall en telefon som fungerer, ikke en som krasjer i hytt og gevær.

Lenke til kommentar

Enten er jeg blind, eller så finnes det ikke noe FM-radio på min nye Motorola Razr..

 

Har lastet ned en radio-app, men den trenger selvfølgelig internett-tilkobling.

 

 

Noen her som har peiling på hvor Motorola har gjemt den innebygde radioen ?

 

 

på forhånd, takk!

Endret av oyfure
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Kjøpte denne telefonen for noen dager siden og har hatt masse fryse-problemer. I løpet av den første timen frøys og skrudde telefonen seg av 7-8 ganger!

 

I tillegg manglet telefonen SocialLocation.apk som gjorde at jeg ikke kunne bruke GPS i Smart Actions.

Svaret ble å laste ned apk fra xda forumet og roote telefonen for å installere.

 

Noen andre som har problemer med hyppige frysinger??!?

Noe sier meg at du har fått Retail.EN.FR versjonen som har build fra 17 oktober, i såfall så må du deaktivere alle smart actions inntil det kommer en oppdatering, da løser alle bugs seg..

 

Jeg har hatt problemer med at moben starter opp, går noen minutt, alt fryser, og den starter om på nytt, kanskje 4 til 8 ganger, så kan den komme seg i hakk, til slutt. Det har som regel ikke vært noe tull før jeg restarter moben, noe jeg gjør ca en gang om dagen... -Jeg måtte ta en factory reset igjen, og nå går det greit, tror jeg... nå er det 3.gangen jeg har måttet gjøre det. Har hatt ca. 250 apps installert,og det er vel et av de som får alt til å loope? Er snart oppe i over 200 igjen, og prøver å installere noen få apps i slengen mellom hver reboot... Men skulle gjerne visst hva det kommer av. Jeg klarer ikke å peile ut noen retning med å lese i loggen, heller...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg må si at jeg blir litt forvirret over amobils testresultat,jeg har lest test i bladet Mobil og i bladet Android,svenske mobilblader,i begge de testene så har denne mobilen (razr)fått høyeste testresultat,han som tester sier at han vil bytte ut sin galaxy s2 med razr fordi at razr er mye bedre,mer moderne osv,mens her hos amobil så får samme mobil lav score

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...