Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som kan gi en grei forklaring på hva dette er og hvordan det kan implementers til å føre kameraet?

 

(har lest en del om det nå, men vil bare ha en forklaring av noen som har brukt dette..)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!!

 

Mener å huske at man benyttet dette for å beregne rotasjonsmatrisene direkte for å få opp ytelsen, siden Quaternions skal gi raskere beregning av disse.

Håper noen kan gi et bedre svar en meg(Slik at jeg også får frisket opp OpenGL kunnskapen).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...