Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Tror Startbooster har tatt kvelden.


reor

Anbefalte innlegg

Heisan.

 

Jeg har en startbooster som ikke virker lengre og jeg lurer på om det er noen med kjenskap til gel-batterier som kan gi meg noen tips.

Veldig treg å lade og det virker som kapasiteten i test er fraværende.

 

Jeg hadde håpet at levetiden til startbooster var noe lengre og lurer på hva som er normal leveid på boosteret med tanke på reklamasjon.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aner ikke hvor lenge man kan forvente.

 

Booster vi har nå er ca 4-5 år gammel og virker tilsynelatende bra fortsatt. (Den klarer ikke de verste beistene på egen hånd (som 2-battieri Suburban diesel) men det har den såvidt jeg husker aldri gjort).

 

 

Den forrige var vel ca 3-4 år gammel da den endte sitt liv i feilkobling -omvendt polaritet. (Dvs ikke reklamasjons-grunn... :blush: )

Lenke til kommentar

Aner ikke hvor lenge man kan forvente.

 

Booster vi har nå er ca 4-5 år gammel og virker tilsynelatende bra fortsatt. (Den klarer ikke de verste beistene på egen hånd (som 2-battieri Suburban diesel) men det har den såvidt jeg husker aldri gjort).

 

 

Den forrige var vel ca 3-4 år gammel da den endte sitt liv i feilkobling -omvendt polaritet. (Dvs ikke reklamasjons-grunn... :blush: )

 

Takker for svaret.

Boosteren min er ca 3-4 år. Den har aldri vert feilkoblet. Mulig den har kjørt litt for lenge ved startforsøk på treg dieselmotor noen få ganger.

Årsaken til ar den ikke lengre fungerer vet jeg ikke eksakt, men det er mulig den har blitt lagret noe tid uten å være fulladet.

Har ikke funnet bruksanvisning på nettet og vet ikke om jeg har en garantisak eller ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...