fervent Skrevet 24. november 2011 Skrevet 24. november 2011 Hei! Har tidligere vært medlem her, og etter en lang pause tenkte jeg å gjøre et lite comeback. Jeg er veldig glad i ordningen til urørt, hvor uetablerte artister får legge ut sin musikk. Der har jeg funnet noen favoritter, men det er en jungel av artister. Med denne tråden tenkte jeg å dele favoritter, og finne nye fra deres anbefalinger! Jeg begynner med Mikhael Paskalev og hans låt I Spy En flott komponert låt, med herlig stemme og fin oppbygning. Deilig pop! Han kommer nok til å bli kjent. Håper folk vil bidra med sine favoritter
skrekk Skrevet 24. november 2011 Skrevet 24. november 2011 Litt annen sjanger, men synes disse har bra potensiale: Silvanesti (Atmospheria) Har hørt de live en gang også, som oppvarmingsband for Magic Pie.
Resolver2009 Skrevet 24. november 2011 Skrevet 24. november 2011 Hadde lyst til å poste Mikhael Paskhalev jeg også; deilig låt! Denne låten av ALFRED HALL har også snurret i spilleren en stund nå utrolig gladstemnings indiepop! http://www.youtube.com/watch?v=fa4bp3yrwBs
fervent Skrevet 29. november 2011 Forfatter Skrevet 29. november 2011 Alfred Hall var koselig. Nytt bidrag fra min side: Lars Fremmerlid- Please Don`t Mute Me Tror han her også har en lovende framtid.
Ogrheimen Skrevet 30. november 2011 Skrevet 30. november 2011 (endret) Funker bra Endret 10. februar 2016 av Ogrheimen
N* Skrevet 11. desember 2011 Skrevet 11. desember 2011 (endret) Syrefolk jo! Hehe. Knallbra altså! Endret 11. desember 2011 av N*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå