tobis Skrevet 22. november 2011 Skrevet 22. november 2011 Er det noen som vet om et program som gjør at man kan laste ned bilder fra nettsider som har masse bilder lagt ut? Tenker da på feks at si en side har 30stk miniatyr bilder som kan trykkes på for så og få en større versjon.. Det er denne større versjonen jeg ønsker og lagre. ja vet jeg bare kan høyre klikke og lagre som,men dette tar litt tid om det feks er 100++ bilder jeg ønsker og lagre fra samme nett side.. Så om noen vet om noe slikt program så setter jeg stor pris på hjelp/link
MrLee Skrevet 22. november 2011 Skrevet 22. november 2011 (endret) Det finnes sikkert enkere måter å gjøre det på men i firefox har jeg en addin som lagrer bildene i tabbene til høyre eller venstre for den du står i (du velger). Hurtig middle click på alle thumbnailene får da bildene opp i egne tabs, som jeg da bruker addinen til å lagre dem med. Om ønskelig kan jeg finne addinen når jeg kommer hjem fra jobb.. Endret 22. november 2011 av MrLee 1
HFidelity Skrevet 22. november 2011 Skrevet 22. november 2011 Bulk Image Downloader, gratisversjonen støtter max 100 bilder om gangen
tobis Skrevet 22. november 2011 Forfatter Skrevet 22. november 2011 (endret) Det finnes sikkert enkere måter å gjøre det på men i firefox har jeg en addin som lagrer bildene i tabbene til høyre eller venstre for den du står i (du velger). Hurtig middle click på alle thumbnailene får da bildene opp i egne tabs, som jeg da bruker addinen til å lagre dem med. Om ønskelig kan jeg finne addinen når jeg kommer hjem fra jobb.. takker for svar,ja hadde vært fint om du kunne funnet addinen til meg hehe EDIT:: Fant den selv til Firefox.. Bulk Image Downloader, gratisversjonen støtter max 100 bilder om gangen takker så meget,skal prøve dette fint med flere muligheter evnt.hehe Endret 22. november 2011 av tobis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå