Gå til innhold

Hansker (skinn, foret)


Anbefalte innlegg

Har prøvd å søke, men fant ikke noe konkret svar på det jeg var ute etter.

 

Er på jakt etter et par skinnhansker som gjør jobben selv når kvikksølvet kryper under 0. Derfor er det et must at de er godt foret.

 

Ser helst for meg noen som er uten for mye dill dall (eksempelvis mønster, sømmer, logo, nagler (grøss), etc). Farvemessig blir det enten sorte, mørkegrå- eller brune.

 

Tenker et sted mellom 1- og 2000kr, men kom gjerne med forslag i begge retninger.

 

Kan bestille over nett, men prøver helst i butikk (Oslo og omegn).

 

Takk for oppmerksomheten :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Anbefaler Chester Jefferies, kvalitetshansker som ikke koster skjorta. Tar du et raskt google søk kan du se at folka på Styleforum er veldig fornøyd med kvaliteten.

 

Problemet med CJ slik jeg har forstått det er jo leveringstiden .. Så om han vil ha hansker i dag, så er ikke akkurat Chester Jeffries et optimalt valg.

Ikke bare det, men synes ikke det var så lett å finne noen fine hansker med fór der. De i lammeskinn var jo semsket også, og kan jo legge till at det ikke er aktuellt for min del.

 

Andre forslag? :)

Lenke til kommentar

Problemet med kaninfor er at det blir veldig stort og klumpete. Personlig bruker jeg det bare på de kaldeste dagene. Jeg bruker uforede hansker mesteparten av vinteren uten problemer. Hvis du bare skal ha et par ville jeg nok gått for et par med kasjmirfor f.eks.

Yes, det er i utgangspunktet kashmir eller veldig kortklipt kaninpels jeg er på jakt etter mtp fór.

Lenke til kommentar

Ble et par mørkebrune fra Chester Jefferies, da! Føltes veldig deilige ut på, og dem var foret med kaninpels! Kjekt for meg som fryser veldig fort på fingrene.

 

Kjøpte på Skabo, etter tips overfor. De har fortsatt mange igjen om noen andre er på jakt etter hansker fra denne produsenten :)

 

edit: leif

Endret av Mr. Lid
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...